Gjest Chevy Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 Hei Jeg har en seig forkjølelse, sterk forkjølelse som har vart i 3 uker nå. Blir ikke bedre, men jeg har ikke feber føler jeg. Allikevel er jeg kjeeeempeslapp og sliten! Jeg får det ikke til og henge sammen, eller.. Jeg har ikke hatt det sånn før. Det"ringer" liksom i ørene mine og jeg er tett også der. Har en fæææl hoste også.. Vet ikke når dette blir sånt som legen ser på. Uansett, jeg er så enormt slapp.. Og spørsmålet var om andre sliter med det samme eller om det helst er feber inkludert ved sånn slapphet?
Brunhilde Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 De sier jo at det er mye lungebetennelse blant folk. Hvis du har vært slapp i 3 uker syns jeg du skal spandere på deg en tur til legen og få sjekket at det ikke er noe alvorlig galt. God bedring.
Gjest Chevy Skrevet 10. januar 2012 #3 Skrevet 10. januar 2012 Ja det var det jeg også så i avisa. Men jeg er ikke kjent for og være hysterisk heller. Tusen takk for svar!!!
Gjest Hannee Skrevet 10. januar 2012 #4 Skrevet 10. januar 2012 Ja det var det jeg også så i avisa. Men jeg er ikke kjent for og være hysterisk heller. Tusen takk for svar!!! Det kan være at det er stille lungebetennelse. Da kan det virke som om man blir bedre, for så å bli verre igjen. Jeg synes ikke det er hysterisk altså. Bare dra til legen og hør om det kan være noe slikt eller bronkitt. Lett å finne ut av Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå