Gå til innhold

Iran stadig nærmere atomvåpenproduksjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mandag kveld bekreftet Det internasjonale atomenergibyrået IAEA at Iran var begynt å anrike uran opp til 20 prosent.

Nå er det jo ikke første gang media melder om atomspøkelset Iran, men hver gang er det stadig nærmere fare på ferde. Ikke at jeg har noen inngående kunnskap om atomvåpenproduksjon, men man trenger ikke være blind tilhenger av vestlig propaganda for å høre alarmklokkene ringe. Og jeg liker det slett ikke.

Bare tanken på at den rabiate bikkja Ahmadinejad skal ha tilgang på slike morosaker, får det til å gå kaldt nedover ryggen på meg.

Før vi vet ordet av det er helvetet i gang. Og de kommer til å ha litt mer å pusle med enn kinaputter og fjellhuler.

Når noen nevner denne situasjonen ved lunsjbordet på jobben så trekker de fleste på skuldrene og sier "Huff ja. Hei, disse vaflene var gode". Eller - "Iran? Driver ikke amerikanerne og peller seg ut derfra nå?" :murvegg:

BARE VI FÅR HANDLET PÅ JANUARSALGET så kan det være det samme. "De landa der nede" er en suppe av nyhetsoverskrifter som ingen gidder å blunke av engang.

Så kommer selvfølgelig 48-tusenkronersspørsmålet, "hva hjelper det å bekymre seg?"

:sukk:

Nei, si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, følelser hjelper ikke. Det gjør heller ikke ord. Vi må handle. Hvem kommer raskest i mål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm

My bad. Jeg glemte å skrive "se hva Fotballfrue mener om Iran" som lokkeoverskrift.

Ahmadinejad har heeeelt klart fått større lepper siden i går, hallooo det ser man jo på bildene, og det verste av alt, haha, vet dere, han NEKTER for det. Er det muuuulig. Og så påstår han i bloggen sin at han har utviklet atombombeoppskriften etter sitt eget hode! Yeah right! Sleipt spør du meg, han kunne i det minste ha linket til den som faktisk laga den. Men neida, nå skal han ha kred for å ha vært så innnnmari kreativ lissom, jævla løgner. Lurer på om det er kjerringa hans som har fått han til å bli så rar, han var jo sikkert en ålreit kar før, har jeg hørt vafffffal.

:kaklehone:

*ding-ding*

Handle? Er det salg?? :shoppe:

:natti:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er på tide å bli redd. Mye tyder på at den amerikanske presidenten har planer om et angrep på Iran. Han ønsker nok å starte krigen i god tid før valget i USA, som er 6. november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i mot at Iran skal ha atomvåpen. Jeg er også i mot at USA og alle andre atommakter skal ha atomvåpen. Spørsmålet er da om vi kan tolerere at de som allerede har tilegnet seg teknologien har rett til å nekte andre å utvikle den. Denne makt-u-balansen er vel så relevant som selve faren ved bruk av atomvåpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i mot at Iran skal ha atomvåpen. Jeg er også i mot at USA og alle andre atommakter skal ha atomvåpen. Spørsmålet er da om vi kan tolerere at de som allerede har tilegnet seg teknologien har rett til å nekte andre å utvikle den. Denne makt-u-balansen er vel så relevant som selve faren ved bruk av atomvåpen.

Skal du tvinge dem som har teknologi til å utleve den , lykke til .

Å dele tenologi om matproduksjon , brønnboring, medisin osv. er bra. Men å dele viten om å lage atomvåpen med udemokratiske land som Iran er ren idioti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...