AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=32638582 Ut i fra hvordan denne ser ut fra "utsiden", så skulle man tro at den er fin og "moderne" inni. Jeg fikk en følelse av å komme tilbake på 90-tallet da jeg så listene og valget av møbler ellers. Møbler er irrelevant, siden de kan byttes ut. Bygget er fra 2007! Vi har ikke forandret smak SÅ mye siden den gangen? Synes leiligheten så 20 år gammel ut innvendig. Innvendinger?
Tabris Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 Det hadde jeg ikke kommet på i det hele tatt. 90-tallet forbinder jeg mer med lys furu, gule vegger og tørkede blomster. 8
Envy Skrevet 10. januar 2012 #3 Skrevet 10. januar 2012 Synes ikke den leiligheten så mye 90-talls ut nei. 6
Bernardette Skrevet 10. januar 2012 #4 Skrevet 10. januar 2012 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=32638582 Synes leiligheten så 20 år gammel ut innvendig. Innvendinger? Ja, én. Den ser overhodet ikke ut som om den er 20 år gammel! 7
Gjest Cessie Skrevet 10. januar 2012 #5 Skrevet 10. januar 2012 Det der er ikke mye 90-tallet, nei. Så f.eks. ingen inkamønstrede puter, stormønstrede gardiner i burgunder, koboltblå sofa, store grønne planter, oljelamper... Jeg kjøpte min første leilighet i 1993, og jeg husker veldig godt hva som var interiørtrendene den gang... Kjøkkenet er nesten likt mitt, vi pusset opp i 2006. Og forresten, luta furu var på 80-tallet... 70-tallet vil jeg helst ikke snakke om (prøver å fortrenge det jeg husker fra det tiåret...). 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #6 Skrevet 10. januar 2012 Jammen, listene er jo av noe gult furulignende. Geeeez! My eyes. 1
Gjest Applecore Skrevet 10. januar 2012 #7 Skrevet 10. januar 2012 Leiligheten er jo helt fin! Det eneste jeg kan sette fingeren på er listene, og de går det fint an å male 7
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #9 Skrevet 10. januar 2012 Interiøret (som jeg forresten ikke syntes var utpreget 90-talls) sier jo ikke nødvendigvis noe om tids"epoken", men ofte om dem som bor/bodde der. Besteforeldrene mine bor i en leilighet som er fra 2009, men den er innredet med masse 50-talls møbler 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #10 Skrevet 10. januar 2012 Jeg er enig i at listene var mindre pene. Samt tekstur og farge på veggene. Litt vel kald hvitfarge. Møbeleringen på soverommet var ikke min stil, men jeg har ikke problemer med det fordi det var gjennomført. Men det såg litt rart ut i forhold til stilen på resten av bygget. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #11 Skrevet 10. januar 2012 Ser ut som en trygdebolig. Wow, hvor bor du med så fine trygdeboliger? Her er hvertfall trygdeboligene hundre hakk verre enn det der. De er så bedritne at man knapt vil stå på gulvet. 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #12 Skrevet 10. januar 2012 Møbeleringen på soverommet var ikke min stil, men jeg har ikke problemer med det fordi det var gjennomført. Men det såg litt rart ut i forhold til stilen på resten av bygget. Er det vanlig å ta hensyn til stil på resten av bygget når man innreder? Greit nok dersom man bor i enebolig, men i blokk vil jo selvsagt leilighetene se veldig ulike ut, etter hvem som bor der.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #13 Skrevet 10. januar 2012 Synes ikke det var mye å sette fingeren på der. Det var kun smådetaler som maling løser. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #14 Skrevet 10. januar 2012 Er det vanlig å ta hensyn til stil på resten av bygget når man innreder? Greit nok dersom man bor i enebolig, men i blokk vil jo selvsagt leilighetene se veldig ulike ut, etter hvem som bor der. Jeg synes innredningen bærer preg av "plukk & mix" fra søppelhaugen, dvs gratis møbler hun har funnet i søplet.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #15 Skrevet 10. januar 2012 I serien "nyere boliger med snodige materialvalg og løsninger" presenterer jeg dette huset, bygget i 2003, som er stort, ser fint ut fra utsiden og som er PÅKOSTET i tillegg. Og dette er hva de ender opp med: in lenke
Gjest badeand1 Skrevet 10. januar 2012 #17 Skrevet 10. januar 2012 I serien "nyere boliger med snodige materialvalg og løsninger" presenterer jeg dette huset, bygget i 2003, som er stort, ser fint ut fra utsiden og som er PÅKOSTET i tillegg. Og dette er hva de ender opp med: in lenke Stua i første så ikke så dum ut. ^^
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #18 Skrevet 10. januar 2012 I serien "nyere boliger med snodige materialvalg og løsninger" presenterer jeg dette huset, bygget i 2003, som er stort, ser fint ut fra utsiden og som er PÅKOSTET i tillegg. Og dette er hva de ender opp med: in lenke ÆSJ, grusomt!!! Er nesten så jeg synes interiørarkitekter bør være obligatorisk, er ikke så dyrt heller hvis man ser på totalprisen.
Gumman87 Skrevet 10. januar 2012 #19 Skrevet 10. januar 2012 Det der er ikke akkurat 90talls. Da ville den hatt burgunderrøde, okergule,bondeblåe og ikke minst mørkegrønne vegger med en "lekker" bord rundt! :gjeiper: Masse furu og helt forferdelige stygge mønstre. Maler man de listene der hvite så blir leiligheta ganske så fin vil jeg tro 2
cellar Skrevet 10. januar 2012 #20 Skrevet 10. januar 2012 I serien "nyere boliger med snodige materialvalg og løsninger" presenterer jeg dette huset, bygget i 2003, som er stort, ser fint ut fra utsiden og som er PÅKOSTET i tillegg. Og dette er hva de ender opp med: in lenke Hva er det som er så galt med dette? Badet er dritfint, kjøkkenet er heller ikke ille. Litt for mye møbler og kræsj i stua i 1.etg, men det har iallefall potensiale! Men det var kanskje det du prøvde å si Ville også ha byttet ut noen sofaer 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå