AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 Hei! Jeg og kjæresten funderer på om vi skal kjøpe We-Vibe II, i og med at den har fått veldig gode omtaler. Men det er ikke alltid reklamen snakker sant. Har du testet den? Terningkast?
Mb26 Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 Jeg skjønte ikke helt hvordan man skulle bruke den, men den så artig ut
Gjest utoginn Skrevet 10. januar 2012 #4 Skrevet 10. januar 2012 Den er bra!!. Reklame på linken her, Ai ai ai, skjønner at dette er max ... for de som har behov for det. Jeg vet at vi ikke har behov for det enda. Men godt å vite at den finnes
Pialill Skrevet 22. mars 2012 #6 Skrevet 22. mars 2012 Jeg syns ikke den funket noe særlig hadde store forhåpninger, men brukte muligens ikke lang nok tid til å "få den til". Mistet laderen når jeg flyttet like etter, så får ikke testet den ut skikkelig... må virkelig få tak i en ny lader 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #7 Skrevet 22. mars 2012 Jeg er naturlig vid og dyp nedentil, og kjæresten min har tynt og kort utstyr. Vi er nok bygget for litt forskjellig størrelse enn hverandre begge to! Sexen er fin, men for meg er det ikke alltid jeg kjenner han er inni meg, og han har sagt noen ganger at han føler seg som han vifter en grilpølse i nidaros domen! :gjeiper: Ja vi er heldigvis avslappete nok til å fleipe og le om det, ikke alt trenger å bli tatt så seriøst! Men jeg tok inisjiativ til å kjøpe en sånn We Wibe, og nå er vi blitt helt avhengige av den begge to!! Begge får orgasme hver gang vi har sex, så vi bruker den nesten alltid! Så anbefales fra oss i hvert fall!!
Sophie-Ann Skrevet 23. mars 2012 #8 Skrevet 23. mars 2012 Jeg har denne, og den funker ikke i det hele tatt. Den ligger ikke på plass og er bare i veien Hadde såå høye forventninger... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå