AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 Det trenes som fy nå! Alle skal i gang med sitt prosjekt for å få sommerkroppen 2012! Det er jo tross alt vår siste kjangse hvis jorden går under senere i år! ;p Så, 3 treningsøkter inn i året. Støl i armene, baksiden av lårene, magemusklene, øvre ryggmusklene, nakkemusklene, korsryggen, rompa og biceps! Blir nok bedre neste uke Hvor er du støl?
Zakuro Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 Armene og ryggen. Klarer ikke rette ut armene skikkelig en gang, lol:P
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #3 Skrevet 10. januar 2012 Armene og ryggen. Klarer ikke rette ut armene skikkelig en gang, lol:P Haha, den der hadde jeg forrige uke! Brukte sånn vibrerende massasjemaskin mens jeg sakte retter ut armen, etter en 10 minutter gikk det xD Men hvis jeg la den i bøy i 10 minutter måtte jeg jobbe hardt for å få den rett igjen så passet bare på å holde den rett nesten hele tiden så gikk det fint! Denne uken har jeg ikke noe sånt i det hele tatt
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #4 Skrevet 10. januar 2012 I dag- lår og mage. Vanvittig slitsom øvelse på trening i går - "harehopp" - lave hopp i sittende på huk-stilling med høy intensitet. Hei melkesyre
Kitty_katt Skrevet 10. januar 2012 #5 Skrevet 10. januar 2012 Bakside lår, legger og skuldre :gjeiper:
Enigma90 Skrevet 11. januar 2012 #8 Skrevet 11. januar 2012 Jeg er fryktelig stiv i lår, rumpe og de skrå magemusklene. Det er et rent h*lvete å komme seg opp trapper, reise seg og sette seg ned. Men forhåpentligvis er det verdt det!
^littletoomuch Skrevet 11. januar 2012 #9 Skrevet 11. januar 2012 (endret) Lår,rumpe og mage. Begynner heldigvis å avta litt, så nå erre påan igjen i morgen Editor: leif Endret 11. januar 2012 av ^littletoomuch
jerod Skrevet 11. januar 2012 #10 Skrevet 11. januar 2012 Lårene! Klarer så vidt å bøye meg! Gjør det noe om man trener selv om man er støl?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå