Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte meg en Bosch Tassimo kaffemaskin i dag. Er det noen som vet hvor kapslene er billigst? Jeg kjøpte på Coop Mega, og der kostet latte macchiato og varm sjokolade ca 56 kroner, og earl grey ca 36.

• 11 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne litt jeg, lurer på det samme. :)

Er de billigere på nett?

Skrevet

Mener de i hvert fall er billigere hos Elkjøp enn hos Coop.

Skrevet

Hvor mange er det i pakken? Hva er stykkpris? Litt nysgjerrig siden mange sier at Nespresso sitt alternativ er så dyrt.

:-)

Skrevet

Hvor mange er det i pakken? Hva er stykkpris? Litt nysgjerrig siden mange sier at Nespresso sitt alternativ er så dyrt.

Jeg har Nespressomaskin og betaler ca 40 kroner (litt mer for noen typer, litt mindre for andre) pr 10 stk. Jeg innbiller meg at det er mellom 8 og 10 kapsler i Tassimo sine, altså blir det litt dyrere enn Nespresso.

:heks:

Skrevet

Varierer. De som består av sin egen kapsell + melkekapsel (f.eks freias kakao) tilsvarer 8 kopper fordi det da er 8 kapsler med sjokolade og 8 med melk. De som kun lages med en kapsell er 16 kopper.

F.eks Gevalia kaffe koster 49 kr på Elkjøp og er 16 kapsler, så 3 kr pr kopp.

Skrevet

Jeg har Nespressomaskin og betaler ca 40 kroner (litt mer for noen typer, litt mindre for andre) pr 10 stk. Jeg innbiller meg at det er mellom 8 og 10 kapsler i Tassimo sine, altså blir det litt dyrere enn Nespresso.

:heks:

Varierer. De som består av sin egen kapsell + melkekapsel (f.eks freias kakao) tilsvarer 8 kopper fordi det da er 8 kapsler med sjokolade og 8 med melk. De som kun lages med en kapsell er 16 kopper.

F.eks Gevalia kaffe koster 49 kr på Elkjøp og er 16 kapsler, så 3 kr pr kopp.

Takk for svar :-)

Skrevet

Takk for svar :-)

Melder du deg inn i tassimoklubben nå får du jo 150,- kr rabatt når du bestiller hos dem.

Anonym poster: da471607e8483cd05a0f8f9979c61328

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...