Dolly-Betty Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 Noen som har tips til dette? Har kikket litt på ebay, men tar gjerne i mot tips. Vil ikke bruke mye penger på dette. Maks kr 500.
must Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 Lilly.dk har mye fint tilbehør. Nå koster det sikkert litt å få sendt de til Norge og den danske krona har litt høyere kurs enn den norske, men ikke avskrekkende store forskjellen. De har mye fint til håret for godt under 500DKK: Se her for eksempel Bla videre herfra så finner du tiaraer, hårbøyler og mye annet fint
Dolly-Betty Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2012 Takk for tips Skal kikke der.
Gjest Adriane Skrevet 10. januar 2012 #4 Skrevet 10. januar 2012 (endret) Selv har jeg vært og tittet en del på blant annet Glitter - de har faktisk mye fint! Og det ser jo like fint ut (syns jeg da), selv om det bare er "juggel" Accesorize har også en noe, og spesielt CMYK syns jeg har mye fint (Større utvalg i butikkene) Men hvis du ikke vil ha "juggel", så går jo disse alternativene ut Endret 10. januar 2012 av Adriane
Dolly-Betty Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2012 Selv har jeg vært og tittet en del på blant annet Glitter - de har faktisk mye fint! Og det ser jo like fint ut (syns jeg da), selv om det bare er "juggel" Accesories har også en del fint, og CMYK også Men hvis du ikke vil ha "juggel", så går jo disse alternativene ut Jeg bryr meg ikke, bare det ser pent ut Glitter har vel ikke nettbutikk... hmm? Får kikke neste gang jeg skal til Kristiansand.
Gjest Adriane Skrevet 10. januar 2012 #6 Skrevet 10. januar 2012 Jeg bryr meg ikke, bare det ser pent ut Glitter har vel ikke nettbutikk... hmm? Får kikke neste gang jeg skal til Kristiansand. Sånn jeg også tenker Tror dessverre ikke de har nettbutikk, nei. Lykke til! Favoritten min er forresten CMYK - og de har flere butikker i Kr.sand hvis du vil sjekke ut de også
Dolly-Betty Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2012 Jeg sjekket akkurat, og Sørlandssenteret har både glitter og CMYK
Gjest Adriane Skrevet 10. januar 2012 #8 Skrevet 10. januar 2012 Jeg sjekket akkurat, og Sørlandssenteret har både glitter og CMYK Cool!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå