Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg har et stort problem.

Etter jeg sluttet å amme for seks år siden slanket jeg meg ganske mye, og fannt min trivselvekt igjen. Jeg trener ganske mye, og kroppen min ser ganske bra ut. Men jeg har et kjempe problem. Jeg mistet brystene mine fullstendig. Gikk ned fra c til a- cup, og dette plager meg volsomt. Har ikke gått i bikini eller badedrakt på to år. Samtidig som jeg aldri klarer å dusje eller kle av meg offentlig.

Jeg har vert hos legen min og pratet om dette. Og hun har sendt en anbefalning til trygdekontoret om å få dekket en brystforstørring.

Samboeren min var den som tok tak i saken, for han så at dette var et stort problem for meg. Han er kjempe fornøyd med brystene mine, men det hjelper ikke meg i det hele tatt.

Jeg lurte på om det finnes noen her som har det samme problemet som meg, eller om det er noen som har gjennomgått noe lignende???

PS: jeg trenger ikke noe moralpreken om at dette er unødvendig, osv. Jeg trenger støtte!!!

Takknemlig for svar..

Klem Smiley

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

ja, jeg har det likedan som deg...

Etter at jeg sluttet å amme for 5 år siden er det bare skinnet igjen. Jeg er ganske tynn og lita, men veier mer nå enn da jeg ble gravid (ca 53 kg). Jeg føler meg ganske utilpass, og liker ikke å "vise" meg frem. Har lyst på enda et barn, men kommer vel til å se enda verre ut etter neste ammeperiode. Men - det får stå til, amme skal jeg uansett.

Min kusine sliter også med dette problemet, hun har kun brystvorter igjen etter to barn.

Det var kanskje ikke svar fra likesinnet du var ute etter - men hvis du får mer info fra trygdekontor - få høre fra deg da!!

Skrevet

Hei

Hvis dere går inn i gammelt forum så finner dere flere tråder der om dette. Dere finner kanskje informasjon der.

12

• 16 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 27.2.2002 den 13.09, Smiley skrev:

Hei alle sammen!

Jeg har et stort problem.

Etter jeg sluttet å amme for seks år siden slanket jeg meg ganske mye, og fannt min trivselvekt igjen. Jeg trener ganske mye, og kroppen min ser ganske bra ut. Men jeg har et kjempe problem. Jeg mistet brystene mine fullstendig. Gikk ned fra c til a- cup, og dette plager meg volsomt. Har ikke gått i bikini eller badedrakt på to år. Samtidig som jeg aldri klarer å dusje eller kle av meg offentlig.

Jeg har vert hos legen min og pratet om dette. Og hun har sendt en anbefalning til trygdekontoret om å få dekket en brystforstørring.

Samboeren min var den som tok tak i saken, for han så at dette var et stort problem for meg. Han er kjempe fornøyd med brystene mine, men det hjelper ikke meg i det hele tatt.

Jeg lurte på om det finnes noen her som har det samme problemet som meg, eller om det er noen som har gjennomgått noe lignende???

PS: jeg trenger ikke noe moralpreken om at dette er unødvendig, osv. Jeg trenger støtte!!!

Takknemlig for svar..

Klem Smiley

Gammel tråd, interessant tema. Fikk du nye pupper hos Trygdekontoret? 

Anonymkode: 10e43...744

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...