Gå til innhold

Et litt ekkelt problem jeg har

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stusser mitt med hårklippemaskin så godt jeg kan (vanskelig å komme til der bak) men tar aldri alt! Med lange hår sitter jeg med følelsen av at jeg aldri blir ren der bak! Med korte hår får du det ganske greit

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min er overgrodd, både i rumpa og på rumpeballene. :fnise: Har aldri plaget meg, og kommer aldri til å be han fjerne. Har hørt ordtaket: ''Man er ikke skikkelig mann før det river og røsker i kaviar stjerna''

Skrevet

Danglebær:

Begriper ikke hvordan det er mulig å få danglebær!? Det er bare å være nøye når man tørker seg. (Nei, det betyr ikke at man tar halve rullen og gnukker ting utover baki der, da ber du bare om griseri)

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Slår sammen litt her:

Mannerumpehår og kvinnerumpehår er av litt forskjellig "grovhetsgrad". De har mer av den tynnere hårtypen bak der som ikke syns så veldig. Litt som vi har stive hår i ansiktet, mens de normalt har en hårtype som ikke syns (hår fins overalt på kroppen, til og med på tunga).

Men det blir feil å sammenligne hår under armene, med hår mellom rompeskalkene. I rompa tjener det absolutt en hensikt, som stakkaren på den linken beskriver lengre opp her. Under armene kan man fint klare seg uten hår, med tanke på friksjon. Og det er mitt poeng! :)

Og mitt poeng er at man får barbere sin egen ræv hvis det er noe man har lyst til å gjøre, og så får man ta det som en mann ;) om det skulle skape store problemer i hverdagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...