Gå til innhold

Et litt ekkelt problem jeg har

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke ekkelt, helt normalt. Om det er veldig plagsomt kan du fjerne med høvel, voks (hos profesjonelle) eller laser (hos profesjonelle).

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg liker at det ikke er så mye hår der, men det er bare på grunn av at jeg liker å rimme. Nå er det noe de fleste menn skygger unna uansett, og da er det absolutt ikke et problem.

Skrevet

Har du snakket noe med Steinar40? Det ser ut som om at dere passer sammen :)

Jeg tror det var et ironisk svar til "Mannfolk skal være hårete for å være skikkelige mannfolk" :lete:

Skrevet

Veldig mange positive svar til "problemet" ditt, ts!! :) Håper du kan fokusere på det positive og at det kan hjelpe deg til å slå det til ro med at rumpa di er akkurat slik en rumpe skal være!!! :)

Skrevet

Håret hos menn har vel ikke noe "viktigere" funksjon enn håret hos kvinner, må innrømme at jeg blir litt satt ut av kvinner med hår under armene og på bena, men det er sikkert en vanesak. :)

Det har en annen funksjon i ræva enn under armene og nede på beina. Les på linken du! :opplyser:

Skrevet (endret)

Må bare legge ut denne klassikeren Don`t shave your ass! :gjeiper:

Hårete mannerumper har kulturell aksept. Så det er ingenting å bekymre seg over. :)

Takk, On Topic! Var egentlig denne jeg var på jakt etter, og her er den! :)

Ett av menneskets egenskaper er å lære av andres dumheter, en annen er å lære av egne. Hvis man liker smerte, velger man nok det siste.. :gjeiper:

Endret av Lutetium 71
  • Liker 1
Skrevet

Nei, det er ikke noe problem at menn har hår der, men jeg er glad for at min kjære shaver vekk ALT der nede. Det samme gjør jeg, og det føles så mye bedre når vi har sex :sengekos:

Gjest henriett3
Skrevet

Jeg tror det var et ironisk svar til "Mannfolk skal være hårete for å være skikkelige mannfolk" :lete:

Jeg vet det :gjeiper:

Skrevet

Nei, det er ikke noe problem at menn har hår der, men jeg er glad for at min kjære shaver vekk ALT der nede. Det samme gjør jeg, og det føles så mye bedre når vi har sex :sengekos:

Også i rompa? :overrasket:

Stakkars mann.

• Liker 1
Skrevet

som en venn sa: Man er ikke mann føre det henger "dritt" i rompehåra :sjenert:

:skratte:

Godt svar!!

Hår i rompa på menn er ikke noe vi damer tenker så veldig mye over! Det er heller som noen sa lenger oppe på siden; tenk deg godt om før du barberer! Ellers risikerer du bl.a voldsom kløe :fnise:

Skrevet

Jeg liker at det ikke er så mye hår der, men det er bare på grunn av at jeg liker å rimme. Nå er det noe de fleste menn skygger unna uansett, og da er det absolutt ikke et problem.

:sjenert:

Skrevet

Menn med hårete rumpe :rodmer:

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet (endret)

Det har en annen funksjon i ræva enn under armene og nede på beina. Les på linken du! :opplyser:

Nå var mitt poeng mer at hår har en funksjon uansett hvor de sitter, ikke at de nødvendigvis hadde samme funksjon.

Kvinner klarer seg fint uten masse hår i rævva, og vi menn hadde sikkert klart oss fint uten hår under armene. Eller omvendt :)

Endret av MikeWaters 2.0
  • Liker 1
Skrevet

Også i rompa? :overrasket:

Stakkars mann.

ja, det er jo sikkert mer synd på menn som barberer seg enn damer :filer:

• Liker 3
Skrevet

Nå var mitt poeng mer at hår har en funksjon uansett hvor de sitter, ikke at de nødvendigvis hadde samme funksjon.

Kvinner klarer seg fint uten masse hår i rævva, og vi menn hadde sikkert klart oss fint uten hår under armene. Eller omvendt :)

ja, det er jo sikkert mer synd på menn som barberer seg enn damer :filer:

Slår sammen litt her:

Mannerumpehår og kvinnerumpehår er av litt forskjellig "grovhetsgrad". De har mer av den tynnere hårtypen bak der som ikke syns så veldig. Litt som vi har stive hår i ansiktet, mens de normalt har en hårtype som ikke syns (hår fins overalt på kroppen, til og med på tunga).

Men det blir feil å sammenligne hår under armene, med hår mellom rompeskalkene. I rompa tjener det absolutt en hensikt, som stakkaren på den linken beskriver lengre opp her. Under armene kan man fint klare seg uten hår, med tanke på friksjon. Og det er mitt poeng! :)

Skrevet

Ler meg i hjel av den linken :skratte:

Forøvrig, hårete rumper er helt OK og supervanlig. Ikke noe å tenke på!

Skrevet

Slår sammen litt her:

Mannerumpehår og kvinnerumpehår er av litt forskjellig "grovhetsgrad". De har mer av den tynnere hårtypen bak der som ikke syns så veldig. Litt som vi har stive hår i ansiktet, mens de normalt har en hårtype som ikke syns (hår fins overalt på kroppen, til og med på tunga).

Men det blir feil å sammenligne hår under armene, med hår mellom rompeskalkene. I rompa tjener det absolutt en hensikt, som stakkaren på den linken beskriver lengre opp her. Under armene kan man fint klare seg uten hår, med tanke på friksjon. Og det er mitt poeng! :)

Jeg er en jente, norsk og ingenting uvanlig med meg, foruten om en ting, Jeg har sykt mye rumpe hår, ikke på rumpe ballene, men langt bak, de vokser litt ut over på lårene, og langt bak i sprekken… Samme type hårvekst som på fitten. Selvsagt synes de, selvsagt barberer jeg de vekk.. Vist du har sitt en indisk dame ser du samme fenomen, de har og mye hårvekst bak og fremme. Men i forhold til det du sier så skal jeg altså ikke det fordi de tjener sin hensikt? Nei vet du hva.. Om ts ønsker å barbere de vekk skjønner jeg det. Hårene har nok alltid sin hensikt, enten de sitter på en mann eller en dame, men det ser jo ikke like lækert ut uansett.

• Liker 1
Gjest SnowLeopard
Skrevet

Jeg tror jeg hadde brydd meg mer dersom en sexpartner hadde hatt helt babyglatt rumpe uten noe hår....

• Liker 1
Skrevet

Kjæresten elsker når jeg rimmer han også, men han barberer ikke bort et eneste hår på kroppen, annet enn skjegget sitt. :)

Liker han akkurat slik.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg synes det er deiligere å slikke rumpe når det ikke er hår der. Så du kan bare kjøpe en høvel , bruke asansåpe og barber i vei. Blir så glatt og fint at, og ingen hår i veien :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...