AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #21 Skrevet 10. januar 2012 Ikke ekkelt, helt normalt. Om det er veldig plagsomt kan du fjerne med høvel, voks (hos profesjonelle) eller laser (hos profesjonelle).
Gjest Raindrops Skrevet 10. januar 2012 #22 Skrevet 10. januar 2012 Jeg liker at det ikke er så mye hår der, men det er bare på grunn av at jeg liker å rimme. Nå er det noe de fleste menn skygger unna uansett, og da er det absolutt ikke et problem.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #23 Skrevet 10. januar 2012 Har du snakket noe med Steinar40? Det ser ut som om at dere passer sammen Jeg tror det var et ironisk svar til "Mannfolk skal være hårete for å være skikkelige mannfolk"
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #24 Skrevet 10. januar 2012 Veldig mange positive svar til "problemet" ditt, ts!! Håper du kan fokusere på det positive og at det kan hjelpe deg til å slå det til ro med at rumpa di er akkurat slik en rumpe skal være!!!
Lutetium 71 Skrevet 10. januar 2012 #25 Skrevet 10. januar 2012 Håret hos menn har vel ikke noe "viktigere" funksjon enn håret hos kvinner, må innrømme at jeg blir litt satt ut av kvinner med hår under armene og på bena, men det er sikkert en vanesak. Det har en annen funksjon i ræva enn under armene og nede på beina. Les på linken du!
Lutetium 71 Skrevet 10. januar 2012 #26 Skrevet 10. januar 2012 (endret) Må bare legge ut denne klassikeren Don`t shave your ass! :gjeiper: Hårete mannerumper har kulturell aksept. Så det er ingenting å bekymre seg over. Takk, On Topic! Var egentlig denne jeg var på jakt etter, og her er den! Ett av menneskets egenskaper er å lære av andres dumheter, en annen er å lære av egne. Hvis man liker smerte, velger man nok det siste.. :gjeiper: Endret 10. januar 2012 av Lutetium 71 1
Jolene Skrevet 10. januar 2012 #27 Skrevet 10. januar 2012 Nei, det er ikke noe problem at menn har hår der, men jeg er glad for at min kjære shaver vekk ALT der nede. Det samme gjør jeg, og det føles så mye bedre når vi har sex
Gjest henriett3 Skrevet 10. januar 2012 #28 Skrevet 10. januar 2012 Jeg tror det var et ironisk svar til "Mannfolk skal være hårete for å være skikkelige mannfolk" Jeg vet det :gjeiper:
Lutetium 71 Skrevet 10. januar 2012 #29 Skrevet 10. januar 2012 Nei, det er ikke noe problem at menn har hår der, men jeg er glad for at min kjære shaver vekk ALT der nede. Det samme gjør jeg, og det føles så mye bedre når vi har sex Også i rompa? Stakkars mann. 1
ara Skrevet 10. januar 2012 #30 Skrevet 10. januar 2012 som en venn sa: Man er ikke mann føre det henger "dritt" i rompehåra Godt svar!! Hår i rompa på menn er ikke noe vi damer tenker så veldig mye over! Det er heller som noen sa lenger oppe på siden; tenk deg godt om før du barberer! Ellers risikerer du bl.a voldsom kløe
Gjest BamseB Skrevet 11. januar 2012 #31 Skrevet 11. januar 2012 Jeg liker at det ikke er så mye hår der, men det er bare på grunn av at jeg liker å rimme. Nå er det noe de fleste menn skygger unna uansett, og da er det absolutt ikke et problem.
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 12. januar 2012 #33 Skrevet 12. januar 2012 (endret) Det har en annen funksjon i ræva enn under armene og nede på beina. Les på linken du! Nå var mitt poeng mer at hår har en funksjon uansett hvor de sitter, ikke at de nødvendigvis hadde samme funksjon. Kvinner klarer seg fint uten masse hår i rævva, og vi menn hadde sikkert klart oss fint uten hår under armene. Eller omvendt Endret 12. januar 2012 av MikeWaters 2.0 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #34 Skrevet 12. januar 2012 Også i rompa? Stakkars mann. ja, det er jo sikkert mer synd på menn som barberer seg enn damer 3
Lutetium 71 Skrevet 12. januar 2012 #35 Skrevet 12. januar 2012 Nå var mitt poeng mer at hår har en funksjon uansett hvor de sitter, ikke at de nødvendigvis hadde samme funksjon. Kvinner klarer seg fint uten masse hår i rævva, og vi menn hadde sikkert klart oss fint uten hår under armene. Eller omvendt ja, det er jo sikkert mer synd på menn som barberer seg enn damer Slår sammen litt her: Mannerumpehår og kvinnerumpehår er av litt forskjellig "grovhetsgrad". De har mer av den tynnere hårtypen bak der som ikke syns så veldig. Litt som vi har stive hår i ansiktet, mens de normalt har en hårtype som ikke syns (hår fins overalt på kroppen, til og med på tunga). Men det blir feil å sammenligne hår under armene, med hår mellom rompeskalkene. I rompa tjener det absolutt en hensikt, som stakkaren på den linken beskriver lengre opp her. Under armene kan man fint klare seg uten hår, med tanke på friksjon. Og det er mitt poeng!
Momseguri Skrevet 12. januar 2012 #36 Skrevet 12. januar 2012 Ler meg i hjel av den linken Forøvrig, hårete rumper er helt OK og supervanlig. Ikke noe å tenke på!
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #37 Skrevet 12. januar 2012 Slår sammen litt her: Mannerumpehår og kvinnerumpehår er av litt forskjellig "grovhetsgrad". De har mer av den tynnere hårtypen bak der som ikke syns så veldig. Litt som vi har stive hår i ansiktet, mens de normalt har en hårtype som ikke syns (hår fins overalt på kroppen, til og med på tunga). Men det blir feil å sammenligne hår under armene, med hår mellom rompeskalkene. I rompa tjener det absolutt en hensikt, som stakkaren på den linken beskriver lengre opp her. Under armene kan man fint klare seg uten hår, med tanke på friksjon. Og det er mitt poeng! Jeg er en jente, norsk og ingenting uvanlig med meg, foruten om en ting, Jeg har sykt mye rumpe hår, ikke på rumpe ballene, men langt bak, de vokser litt ut over på lårene, og langt bak i sprekken… Samme type hårvekst som på fitten. Selvsagt synes de, selvsagt barberer jeg de vekk.. Vist du har sitt en indisk dame ser du samme fenomen, de har og mye hårvekst bak og fremme. Men i forhold til det du sier så skal jeg altså ikke det fordi de tjener sin hensikt? Nei vet du hva.. Om ts ønsker å barbere de vekk skjønner jeg det. Hårene har nok alltid sin hensikt, enten de sitter på en mann eller en dame, men det ser jo ikke like lækert ut uansett. 1
Gjest SnowLeopard Skrevet 12. januar 2012 #38 Skrevet 12. januar 2012 Jeg tror jeg hadde brydd meg mer dersom en sexpartner hadde hatt helt babyglatt rumpe uten noe hår.... 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #39 Skrevet 12. januar 2012 Jeg liker at det ikke er så mye hår der, men det er bare på grunn av at jeg liker å rimme. Nå er det noe de fleste menn skygger unna uansett, og da er det absolutt ikke et problem. Kjæresten elsker når jeg rimmer han også, men han barberer ikke bort et eneste hår på kroppen, annet enn skjegget sitt. Liker han akkurat slik.
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. januar 2012 #40 Skrevet 12. januar 2012 Jeg synes det er deiligere å slikke rumpe når det ikke er hår der. Så du kan bare kjøpe en høvel , bruke asansåpe og barber i vei. Blir så glatt og fint at, og ingen hår i veien
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå