AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Hei. Jeg er gutt og har en del hår i rompa. Altså det stikker hår ut fra rumpesprekken og bare jeg bøyer meg bittelitt ser man at jeg har en del hår mellom rumpeballene. Det er litt ekkelt å ha sex med så mye rumpehår og jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å fjerne det? Er det i det hele tatt mulig? Ser andre menn nakne i garderoben etter trening og de har glatte rumpeballer hvor det ikke stikker hår ut fra rumpesprekken. Takk for deres svar!
femme_pilot Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 Du kan vokse det. Fjerne med laser og slike ting Er mange alternativer men jeg som jente ville ikke brydd meg om en gutt hadde hår der
Gjest Consensio Skrevet 9. januar 2012 #4 Skrevet 9. januar 2012 Min mann har hårete rompe og jeg kunne ikke brydd meg mindre. Han er råsexy Tror heller jeg hadde brydd meg om han fjernet hårene for jeg liker mannen min som han er 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #5 Skrevet 9. januar 2012 som en venn sa: Man er ikke mann føre det henger "dritt" i rompehåra 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #6 Skrevet 9. januar 2012 Tror verken jeg hadde brydd meg om du hadde hatt hår der, eller om du hadde fjernet hår derfra. Slikt blir liksom smådetaljer sånn i det store og det hele, og det er definitivt ikke nok til å gjøre deg turn off eller noe i den duren.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #7 Skrevet 9. januar 2012 Du bør iallefall tenke deg veldig godt og lenge om før du barberer deg der 2
Lutetium 71 Skrevet 9. januar 2012 #8 Skrevet 9. januar 2012 (endret) Hei. Jeg er gutt og har en del hår i rompa. Altså det stikker hår ut fra rumpesprekken og bare jeg bøyer meg bittelitt ser man at jeg har en del hår mellom rumpeballene. Det er litt ekkelt å ha sex med så mye rumpehår og jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å fjerne det? Er det i det hele tatt mulig? Ser andre menn nakne i garderoben etter trening og de har glatte rumpeballer hvor det ikke stikker hår ut fra rumpesprekken. Takk for deres svar! Ikke la amerikaniseringen av kroppen ta tak i deg. Tro det eller ei, men de hårene har faktisk en funksjon! Fan, ser nå at linken min forklarer i detalj hvordan man skal fjerne håret! Men, de lister opp en hel haug med bivirkninger også, så da blir du opplyst ihvertfall. Endret 9. januar 2012 av Lutetium 71
Gjest Katten. Skrevet 10. januar 2012 #9 Skrevet 10. januar 2012 Hva faen? Jeg ville hatt et problem om jeg ikke hadde hatt en hårete ræv. 5
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 10. januar 2012 #10 Skrevet 10. januar 2012 Ikke la amerikaniseringen av kroppen ta tak i deg. Tro det eller ei, men de hårene har faktisk en funksjon! Fan, ser nå at linken min forklarer i detalj hvordan man skal fjerne håret! Men, de lister opp en hel haug med bivirkninger også, så da blir du opplyst ihvertfall. Håret hos menn har vel ikke noe "viktigere" funksjon enn håret hos kvinner, må innrømme at jeg blir litt satt ut av kvinner med hår under armene og på bena, men det er sikkert en vanesak. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #11 Skrevet 10. januar 2012 Du kan shave eller vokse om du vil ha det vekk...
jente25 Skrevet 10. januar 2012 #12 Skrevet 10. januar 2012 Jeg synes ikke du skal fjerne det. Mannfolk skal være litt hårete for å være skikkelige mannfolk .p 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #13 Skrevet 10. januar 2012 Jeg synes ikke du skal fjerne det. Mannfolk skal være litt hårete for å være skikkelige mannfolk .p Øy! Hvem slapp deg ut av kjøkkenet?? Er det noen som har mistet en dame her? Vi har en dame løs! Dame på rømmen!! Kvinnfolk skal stå på kjøkkenet og lage mat (når de ikke blir knulla eller er opptatt med å amme barnet sitt) for å være skikkelige kvinner! 4
Gummiloppa Skrevet 10. januar 2012 #14 Skrevet 10. januar 2012 Syns ikke du har et ekkelt problem i det hele tatt! Gubben min har den mest hårete rompa jeg har sett, og jeg får ikke nok av han Aaaam! 2
Gjest henriett3 Skrevet 10. januar 2012 #15 Skrevet 10. januar 2012 Øy! Hvem slapp deg ut av kjøkkenet?? Er det noen som har mistet en dame her? Vi har en dame løs! Dame på rømmen!! Kvinnfolk skal stå på kjøkkenet og lage mat (når de ikke blir knulla eller er opptatt med å amme barnet sitt) for å være skikkelige kvinner! Har du snakket noe med Steinar40? Det ser ut som om at dere passer sammen
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #16 Skrevet 10. januar 2012 vokse eller barbere? Men det er jo helt normalt, både kjæresten min og tidligere kjærester har hatt det Syns det er mandig og "fint".
Surriball Skrevet 10. januar 2012 #17 Skrevet 10. januar 2012 Jeg ser ikke problemet, for å være helt ærlig. Menn pleier da å være litt hårete, spesielt på plasser vi kvinner (evt. denne kvinnen) ikke visste at det gikk an å være hårete. Som oppå tærne, på fingerknokene, ekstreme lengder under armene, og ja, i rumpa. Jeg syns i hvert fall ikke det er skjemmende at menn har hår på slike steder. Heller der enn på brystet (litt dobbelmoralsk her, I know), for det syns jeg er litt ekkelt Men som andre sier, det går an å ta det vekk hvis du ikke liker det!
Gjest Madelene1 Skrevet 10. januar 2012 #18 Skrevet 10. januar 2012 som en venn sa: Man er ikke mann føre det henger "dritt" i rompehåra
Gjest just words Skrevet 10. januar 2012 #19 Skrevet 10. januar 2012 Jeg synes det ser like dumt ut med menn med langt ragg skjegg der bak som hos kvinner. Kan like hår på menn men masse rompe hår er ikke helt noe jeg tenner på. Litt går greit hos mann folk, men stikker det en hel parykk opp av boxeren, så reagerer jeg. Men for all del, om du synes det ser bra ut så beholder du det. Men jeg tenker barbering, eller i alle fall triming.. 1
Gjest On Topic Skrevet 10. januar 2012 #20 Skrevet 10. januar 2012 Må bare legge ut denne klassikeren Don`t shave your ass! :gjeiper: Hårete mannerumper har kulturell aksept. Så det er ingenting å bekymre seg over. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå