AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Jeg lurer på og gå til legen nå, siden litt før jul har jeg blitt så annerledes fra hva jeg pleide å være. Jeg sover mye mer, jeg begynner å gråte av ingenting, jeg er aggresiv og irritert på forldrene mine uten grunn og jeg har ofte hodepine. Faktum er at jeg merker at jeg er slik, men klarer ikke å gjøre om på det. Kan det tyde på at jeg mangler et eller annet vitamin/mineral? Eller har dere noen andre mistanker, skal gå til legen, men vil høre hva dere tror først.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 Jeg hadde alle de symptomene da jeg hadde lavt stoffskifte.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 Jeg hadde alle de symptomene da jeg hadde lavt stoffskifte.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #5 Skrevet 9. januar 2012 Jeg hadde alle de symptomene da jeg hadde lavt stoffskifte. Jeg også. Utrolig slitsomt. Gå til legen, TS!
Gjest bellabulla Skrevet 9. januar 2012 #7 Skrevet 9. januar 2012 Hadde de symptomene da jeg manglet, wait for it, JERN
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #8 Skrevet 9. januar 2012 Jeg hadde alle de symptomene da jeg var utbrent...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå