Gå til innhold

Er dette kleint?

Fremhevede innlegg

Gjest SemperFi
Skrevet

Jeg har vært på flere ball og det som fungerer best er å spør rett ut.

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Jeg syns det var forferdelig teit. :P

hadde dere vært 13, greit. Men ikke 18.

Gjest Marregutt
Skrevet

Jeg syns det var forferdelig teit. :P

hadde dere vært 13, greit. Men ikke 18.

Haha, enig. Turte ikke si det i starten, men fy søren så teit. Haha og nå ser jeg det for meg

Skrevet

Haha! Dritbra!

Denna skal jeg prøve en gang.

Mvh mann 27

Gjest Marregutt
Skrevet

Haha! Dritbra!

Denna skal jeg prøve en gang.

Mvh mann 27

Serr?

Skrevet

Kudos for at du ønsker å gjøre det spesielt for henne og ønsker å skille deg ut, men dette er ikke veien å gå så sant du ikke legger det opp som en stor vits, men noe sier meg at det ikke var intensjonen? Det er nemlig en grunn til at sjekkereplikker ofte står på vitsesidene i ukebladene. :)

Det er litt vanskelig for meg å sette meg inn i din spesifikke situasjon og personlighet, men min erfaring er at ærlighet og råskap er det beste. Fortell henne at du liker henne og at du har lyst at hun skal være ditt følge på ballet.

Ikke legg opp situasjonen slik at det er hun som kvalifiserer deg. La det heller virke som om du har valgt henne, noe måten jeg antydet ovenfor gjør. Du trenger ikke stå der som en stakkar som venter på aksept fra henne og et nei er verdens undergang.

Om du bruker hestereplikken og får ja, så kan jeg ihvertfall garantere deg at hun sa ja fordi hun liker deg og ikke replikken (den er dårlig).

Uansett, det viktigste er at du spør henne ut. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...