AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Hva tenker dere dersom dere er sammen med en dame som aldri får orgasme uansett hva man gjør med/for henne? Mest interessert i svar fra andre menn, men om noen damer har snubla borti samme problemstilling så kjør på dere og. Hilsen ubrukelig mann.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 Først og fremst; ikke føl deg ubrukelig..!!! En har ansvar for egen nytelse, og hvis hun ikke klarer å fortelle deg hva som trengs må hun nesten takke seg selv Videre må det nevnes at mange kvinner ikke får det til på egenhånd en gang... Det er litt vanskeligere for oss, enn for dere dessverre 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 kjøp en mx fighter, så kommer hun så ofte hun vil :-) Jeg snakker av egen erfaring, jeg kommer ikke uten denne.
Gjest smilejenta Skrevet 9. januar 2012 #4 Skrevet 9. januar 2012 Jeg kom aldri i begynnelsen, men etterhvert som partneren ønsket at jeg skulle komme og hjalp meg kommer jeg som regel nå. Jeg kommer alltid når vi begge sitter med bena i kors (jeg over han da) hehe, vet ikke helt hva den stillingen heter, men den funker perfekt for meg! :D husk at det er mange kvinner som ikke kommer hver gang!
Havbris Skrevet 9. januar 2012 #5 Skrevet 9. januar 2012 Vet du om hun får orgasme alene? Hvis hun får det så vet hun jo hva som skal til. Har ikke annet råd enn at du må snakke med henne om det.
Gjest Corto Maltese Skrevet 9. januar 2012 #6 Skrevet 9. januar 2012 Jeg tenker at hun burde finne seg en mann som er i stand til og få henne til og komme
Gjest SemperFi Skrevet 10. januar 2012 #7 Skrevet 10. januar 2012 Om du ikke får dama til å komme når dere er i et fast forhold over en stund, så er du ubrukelig i senga.
Gjest Survival Skrevet 10. januar 2012 #8 Skrevet 10. januar 2012 Egentlig burde ikke menn hatt lov å svare i denne tråden. Kjære TS, ikke føl deg ubrukelig. Sannheten er at mange kvinner ALDRI får orgasme, enda så godt samleie er eller så god mannen er. Sannheten er at noen kvinner klarer bare ikke få orgasme. Det kan være flere grunner til det. Ofte mentale årsaker. At kvinnen ikke klarer slappe ordentlig av eller tenke for mye på å oppnå orgasmen, er feks en veldig vanlig årsak. Det finnes statistikk på hvor mange kvinner som aldri oppnår orgasme i løpet av livet. Google it om du ønsker. Det er selvfølgelig trist for dama. Orgasme er absolutt noe alle bør oppleve. Dog er det ingen nytte å stresse med det. Det viktigste er kanskje at HUN jobber med seg selv, finner ut hva hun liker og deretter ytrer det videre til deg. Tillat leketøy i sengen. Klitorisen er punktet på kvinnens kropp der det er enklest å få orgasme, og da kan det være effektivt med en vibrator der under samleiet. Pass på at dere begge klarer å slippe dere helt løs! Ikke forby noe eller tenk på middagen. Ikke stress over om dere ikke er helt nybarberte den ene dagen. La det bare skje, og særlig for hennes del burde hun slippe seg løs og slippe tankene. Det er IKKE mannen sin feil når kvinnen ikke får orgasme. Man er selv ansvarlig for orgasmen, er man ikke? Selvfølgelig, hvis du ikke gir henne det hun ber om eller gjør det hun liker, da er det din feil, men du kan ikke gjøre mer enn det. Jeg er overbevist om at det er lettere for menn enn kvinner å få orgasme, så det er bare å jobbe med det. Ikke klandre deg selv i hvert fall. 7
Gjest Nuppdupp Skrevet 10. januar 2012 #9 Skrevet 10. januar 2012 (endret) tar lang tid for min del... sikkert til frustrasjon for andre, men sånn er livet :gjeiper: husker da jeg var 17år gammel. hadde en kjæreste som var fly forbanna fordi det ikke gikk for meg. hva skal man si til det? ble lei meg og skulle ønske det var anderledes. sex er jo deilig uten orgasme også. noen ganger kommer man så hardt at det ikke er deilig uansett :gjeiper: Endret 10. januar 2012 av Nuppdupp 2
Gjest SemperFi Skrevet 10. januar 2012 #10 Skrevet 10. januar 2012 tar lang tid for min del... sikkert til frustrasjon for andre, men sånn er livet :gjeiper: husker da jeg var 17år gammel. hadde en kjæreste som var fly forbanna fordi det ikke gikk for meg. hva skal man si til det? ble lei meg og skulle ønske det var anderledes. sex er jo deilig uten orgasme også. noen ganger kommer man så hardt at det ikke er deilig uansett :gjeiper: Da er det bare å pese på som faen, da kommer du nokk!
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #11 Skrevet 10. januar 2012 Å ha ansvar for sin egen orgasme, synes jeg bare hører den når det er snakk om jenter.. Selvsagt er kommunikasjonen viktig, at en forteller hverandre hva som er godt. Og man bestemmer selv hvor godt en skal ha det med å holde tilbake eller slippe seg fri. Men begge er ansvarlige for at stemningen for å slippe seg fri er tilstede. Noen menn er faktisk ubrukelig i sengen.. Ts prøvd sex leketøy med henne? Vibrator?
Gjest Nuppdupp Skrevet 10. januar 2012 #12 Skrevet 10. januar 2012 (endret) http://www.kondomeriet.no/produkt/venus-butterfly/20051271 hva med å bruke denne mens du holder på selv også :gjeiper: aldri prøvd selv, men.... Endret 10. januar 2012 av Nuppdupp
Kråkesaks Skrevet 10. januar 2012 #13 Skrevet 10. januar 2012 Tråden er ryddet for avsporinger. Kråkesaks, moderator.
Bernardette Skrevet 10. januar 2012 #14 Skrevet 10. januar 2012 Jeg tenker at hun burde finne seg en mann som er i stand til og få henne til og komme Om du ikke får dama til å komme når dere er i et fast forhold over en stund, så er du ubrukelig i senga. For noe piss. 5
Gjest NozMonster Skrevet 10. januar 2012 #15 Skrevet 10. januar 2012 Jeg tenker at hun burde finne seg en mann som er i stand til og få henne til og komme bullshit! det er hun som må finne ut av egen maskin hva som skal til for at hun selv når klimaks... det er jo ikke hans ansvar å vite det... er det ikke det dere menn sier stadig? at dere ikke er tankelesere??? har dere prøvd med sexleketøy ts? starte med noe så enkelt som vibrator? 2
Gjest Bustenskjold Skrevet 10. januar 2012 #16 Skrevet 10. januar 2012 For noe piss. Neppe samme tonen når det en vakker dag slår tilbake på dem selv
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #17 Skrevet 10. januar 2012 Ville en "gjennomsnittlig" (generalisere, generalisere, I know) kvinne skyldt på seg selv dersom mannen hennes sluttet å komme, eller ville hun men det var hans eget ansvar å sørge for orgasme? Hmmm...
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #18 Skrevet 10. januar 2012 Ville en "gjennomsnittlig" (generalisere, generalisere, I know) kvinne skyldt på seg selv dersom mannen hennes sluttet å komme, eller ville hun men det var hans eget ansvar å sørge for orgasme? Hmmm... Om mannen aldri hadde klart å få orgasme i sitt hele liv så hadde jeg ikke skyldt på meg selv, om han plutselig ikke hadde klart å få orgasmer derimot ville jeg heller sett nærmere på saken. Samme som med kvinner- om kvinnen aldri har pleid å få orgasme - hva er problemet?
Gjest Nuppdupp Skrevet 10. januar 2012 #19 Skrevet 10. januar 2012 Ville en "gjennomsnittlig" (generalisere, generalisere, I know) kvinne skyldt på seg selv dersom mannen hennes sluttet å komme, eller ville hun men det var hans eget ansvar å sørge for orgasme? Hmmm... meg selv
Gjest Survival Skrevet 10. januar 2012 #20 Skrevet 10. januar 2012 Ville en "gjennomsnittlig" (generalisere, generalisere, I know) kvinne skyldt på seg selv dersom mannen hennes sluttet å komme, eller ville hun men det var hans eget ansvar å sørge for orgasme? Hmmm... Det spørs jo hvem sin skyld det er. Hvis en kvinne ikke får orgasme og mannen gjør alt kvinnen ønsker av han, er det selvfølgelig ikke mannens feil. Det trenger ikke være kvinnens feil med overlegg, men det er i hvert fall ikke mannen som er ansvarlig. Er det mannen som har sluttet å gjøre de tingene kvinnen liker og får orgasme av, er det selvfølgelig mannen sin skyld også. Det er ikke snakk om at det er den ene sitt ansvar å sørge for orgasme, men det er den ene sitt ansvar å sørge for at den andre vet hvordan h*n får orgasme. Og hva partneren kan gjøre for å oppnå det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå