Gjest liine Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 For 2 dager siden fikk jeg plutseig sterke mensensmerter noe jeg syntes var rart siden jeg ikke hadde mensen, så senere på dagen fikk jeg små blødninger, disse små blødingene har vart helt til idag. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg får dette siden jeg går på p-piller og "styrer" jo da når jeg skal ha mensen, har gått på p-piller i øve 2 år og aldri opplevd dette. Og for litt over en uke siden begynte jeg å blø noe voldsomt etter samleie og dagen etter fikk jeg brun utflod. Har aldri opplevd noe sånt tidligere heller, vett ikke om det kan være noen sammenheng men det kan jo være. Begynner å bli litt beskymret Har noen opplevd dette eller vet hva som skjer?
Romilo Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 Man kan få små blødninger selv om man går på p-piller, har jeg hørt... Og det kan være at du fikk et lite rift ved samleie?
Gjest Gummiloppa Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 Jeg har det også sånn akkurat nå! Ekkel, blodig utflod dagen etter sex. Har gått på pilla i 1 år ca. Skummelt å ikke skjønne hva det kan være :S
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå