Gå til innhold

Er hun psykotisk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. En jeg kjente helt siden vi var babyer har jeg funnet ut er falsk. Helt fra hun var liten til vgs så spilte hun utrolig dum, hun lot som hun ikke forsto noe som helst, til og med av skolearbeid. Hun ble jo slefølgelig plaget , men hun fortsatte å spille dum,late som hun var lei seg pga alt det folk sa. Men nå, når hun snart er ferdig på vgs, så har jeg funnet ut av hun ALDRi har vært snill. Hun klarte å lure alle, absolutt alle, lærere, foreldre ,elever,alle. Og enda tror folk hun er dum og blond og umoden. Men det er hun IKKE.Hun spilte, hun spiller enda for å kunne bli utrolig ondskapsfull.. For å være slem.Er dette vanlig? Å spille snill fra man er liten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. En jeg kjente helt siden vi var babyer har jeg funnet ut er falsk. Helt fra hun var liten til vgs så spilte hun utrolig dum, hun lot som hun ikke forsto noe som helst, til og med av skolearbeid. Hun ble jo slefølgelig plaget , men hun fortsatte å spille dum,late som hun var lei seg pga alt det folk sa. Men nå, når hun snart er ferdig på vgs, så har jeg funnet ut av hun ALDRi har vært snill. Hun klarte å lure alle, absolutt alle, lærere, foreldre ,elever,alle. Og enda tror folk hun er dum og blond og umoden. Men det er hun IKKE.Hun spilte, hun spiller enda for å kunne bli utrolig ondskapsfull.. For å være slem.Er dette vanlig? Å spille snill fra man er liten?

hvordan vet du at hun ikke er snill lenger?

Skrevet

Du sier hun spilte dum, når ble det å være dum synonymt med å være snill ?

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke helt hva du vil med spørmålet ditt, men kan forsikre deg om at din venninne ikke høres psykotisk ut. Nærmere diagnose er nok: utspekulert.

Hvis man kan kalle det en diagnose, og hvis du har rett i dine antakelser.

Skrevet

Hvordan har du funnet ut at hun er "slem"?

Og du mener vel psykopat, og ikke psykotisk - eller har jeg misforstått?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...