Belima Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Jeg er så ideløs når det kommer til mat til en person. Da tenkte jeg at en god toast kunne være en løsning innimellom, men jeg står der med ost og skinke og toast med annanas, sennep, ost og purre, så stopper det. Fant så å si ikke noe på nettet heller. Er det noen som har forslag til gode toaster så blir jeg veldig glad.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #4 Skrevet 9. januar 2012 Pesto, ost(gjerne mozarella), tomatskiver og løk. Eventuelt pesto på et brød og aioli på det andre, og salatkylling pluss andre ting du liker.
Belima Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2012 Tusen takk så langt, men jeg trenger flere oppskrifter fra dere der ute.
Fanta Exotic Skrevet 10. januar 2012 #7 Skrevet 10. januar 2012 Det er vel bare å ta på det man liker på pizza løk, ost, oliven, sopp, salami, skinke +++ Og krydder da, feks grillkrydder, paprika, hvitløkspulver, oregano.. Nå fikk jeg lyst på toast!
Gjest NozMonster Skrevet 10. januar 2012 #8 Skrevet 10. januar 2012 brød- ketcup- ost og skinke- dill! dill er utrolig viktig! det blir så godt! og desuten så blir det veldig mye bedre om man lager det i stekepannen! kjempeforskjell faktisk!
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #9 Skrevet 10. januar 2012 Fant så å si ikke noe på nettet heller Nå må du gi deg eller lære deg å google. Det tok med 2 sek og finne hundrevis av oppskrifter på ostesmørbrød og andre grillede smørbrød. 2
Belima Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #10 Skrevet 10. januar 2012 Har allerede sagt at jeg er dårlig på å google. Søkte på toast og fikk et dårlig resultat. Tenkte ikke på å bruke noe annet enn toast jeg, men takk for tipset!
Pria Skrevet 11. januar 2012 #11 Skrevet 11. januar 2012 (endret) Har allerede sagt at jeg er dårlig på å google. Søkte på toast og fikk et dårlig resultat. Tenkte ikke på å bruke noe annet enn toast jeg, men takk for tipset! Googler du toast får du opp hvordan man skal skåle i selskaper :-) he he he Søk heller på grilled cheese eller grilled sandwiches. Er du dårlig på å Google må du trene og øve så du blir flinkere. Endret 11. januar 2012 av Pria
popnagle Skrevet 11. januar 2012 #13 Skrevet 11. januar 2012 Leverpostei er godt i toast. Ugh, godt smaken er som baken.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #14 Skrevet 11. januar 2012 Jeg spiste verdens beste toast på Fuerteventura. Det var med egg, bacon, ost, salat, tomater, poteter. Tror det var alt ja? Hvis ikke er det bare å ta det man har å prøve seg frem.
Belima Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #15 Skrevet 11. januar 2012 Nå har jeg funnet mange gode forslag etter et tips fra en anonym bruker. Hadde "hengt" meg opp i toast når jeg søkte. Takk til den over meg, det hørtes godt ut. Nå har jeg en god del forskjellige toaster å lage fremover, samt at jeg har bestil boka, Toast it, til 69 kr. Takk for hjelpen alle sammen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå