Gå til innhold

floonys galskap


floony

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg studerer til å bli fotograf. En kronglete vei som koster flesk men so far so good, tror jeg. Får virkelig testet meg selv både kreativt, profosjonelt og sosialt. Det nytter liksom ikke bare å ha et kamera og kunne håndtere det, man må kunne "selge" seg selv og sine ferdigheter også. Vi lærer alle sjangre pluss litt til, elementer innenfor fotografi og hvordan vi skal takle et eventuelt yrkesliv - mest hvordan i all verden vi skal klare å slå igjennom på et fullstappet og konkurransefylt marked.

Det er et ganske kynisk yrke sånn egentlig og skolen min syr ikke akkurat silkeputer under armene våre. Vi får realiteten slengt rett i trynet og alltid muligheten til å backe ut nå før vi kaster bort for mye tid å penger. Høres ut som galskap muligens, men jeg har kommet fram til at de faktisk tar ordentlig godt vare på oss på best mulig måte. Hvis de hadde fremstilt alt rosenrødt (som min tidligere skole gjorde) hadde vi virkelig gått på en smell etter endt utdannelse.

Ah jeg elsker å ta bilder, det er den kunstformen jeg liker best :D

Utdanner meg ikke til det da, tror ikke jeg er nok stå på menenske til å virkelig gå for det. Men hobby fotograferer da :foto:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah jeg elsker å ta bilder, det er den kunstformen jeg liker best :D

Utdanner meg ikke til det da, tror ikke jeg er nok stå på menenske til å virkelig gå for det. Men hobby fotograferer da :foto:

Så gøy! Legg gjerne ut her på KG, jeg vil se!

Både foto og skriving er mine lidenskaper og jeg finner mye glede i begge. Jeg er veldig glad for at jeg har turt å satse på dette, for lidenskap i et eventuelt senere yrke er noe jeg har funnet ut jeg ikke klarer å være foruten. Jeg er ikke et rutinemenneske, ala kontorrotte, 9-5 tid, jeg trenger å gi masse av meg selv og få noe tilbake, jeg trenger uforutsigbarhet og overraskelser, høyt tempo og personlig vinning for å være lykkelig. Foto er kjemperisikabelt å satse på. Skriving også. Skikkelig ufornuftig. Og derfor velger jeg selvsagt dem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Legg gjerne ut her på KG, jeg vil se!

Både foto og skriving er mine lidenskaper og jeg finner mye glede i begge. Jeg er veldig glad for at jeg har turt å satse på dette, for lidenskap i et eventuelt senere yrke er noe jeg har funnet ut jeg ikke klarer å være foruten. Jeg er ikke et rutinemenneske, ala kontorrotte, 9-5 tid, jeg trenger å gi masse av meg selv og få noe tilbake, jeg trenger uforutsigbarhet og overraskelser, høyt tempo og personlig vinning for å være lykkelig. Foto er kjemperisikabelt å satse på. Skriving også. Skikkelig ufornuftig. Og derfor velger jeg selvsagt dem :P

Ja jeg er veldig enig! Jeg gjør mye av begge deler på fritid. Kontorrotte blir jeg aldri, jeg skal derimot løpe livet av meg som sykepleier hehe!

På linken her eplebiter, har jeg noen bilder :) Ikke så mange men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser det du skriver, bare så det er sagt. Du er kul!

Whooo, noe jeg trengte å høre nå, faktisk. Vel, jeg mente ikke at jeg ikke hadde ork til å skrive mer noensinne, bare akkurat i det øyeblikket istad da hodet var for tregt til å klare å formulere ord og setninger. Så nei, jeg forsvinner ikke.

Og takk! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...