Gå til innhold

Når typen min kommer...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Når jeg har sex med typen min, og akkuratt da han kommer skriker/hyler han som en jente! Altså når en jente skvetter eller de typical american girls.. Jeg blir flau, vi har jo naboer.. Er dette vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

folk reagerer jo ulikt nå de kommer, noen skriker, andre stønner, noen sier ikke et ord, mens andre babler i vei....

Folk er forskjellig. men hvis det plager deg, kan du jo alltids prate med han.

Skrevet

Er det ikke herlig at kjæresten din skriker av nytelse da? Jeg syntes det hadde vært helt topp, selv om skrikene er av feminin karakter :fnise:

• Liker 1
Gjest Survival
Skrevet
:fnise: Vanlig... Njae, hva er vel vanlig under sex egentlig? Jeg har ikke vært borti det før, men sikkert flere enn deg som har. Det gjør jo ingenting at du har naboer. De tror sikkert bare at det er du som skriker ;)
  • Liker 5
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)
:skratte: Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Hei! Når jeg har sex med typen min, og akkuratt da han kommer skriker/hyler han som en jente! Altså når en jente skvetter eller de typical american girls.. Jeg blir flau, vi har jo naboer.. Er dette vanlig?

Æsj, så ekkelt.

For en drittsekk

Dump ham, du fortjener noe(n) bedre.

:sarkasme:

• Liker 2
Skrevet

Heldig du! ;) Min lager ikke en lyd!

• Liker 2
Skrevet

:fnise:

Vet ikke noe om hvor vanlig det er, personlig har jeg aldri vært borte i sånne. Men lurer på om jeg egentlig hadde foretrukket det fremfor "största möjliga tystnad". Jeg tror det :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg var sammen med "en slik" en gang i tiden. Må innrømme at jeg ble litt satt ut hver gang, og skulle vel helst ønske at han hadde vært LITT mer avdempet. Lyd er greit, men det får da være måte på liksom!

Gjest "gjest"
Skrevet

Vær glad for at du har en fyr som viser at han har det godt.

• Liker 1
Skrevet

min grynter kanskje et lite uhm, men thats it ;) Har vært ganger jeg ikke er sikker på om han har kommet eller er sliten, det slipper jo du når han hyler :P

• Liker 2
Gjest bellabulla
Skrevet

jeg har spurt kjæresten om ikke han kan lage mer lyd jeg :fnise: ved å si "du trenger ikke være sjenert altså, hvis du føler for å lage mer lyd når du kommer så blir jeg bare glad" :)

• Liker 1
Skrevet

Mannen min sier ikke ett knyst han. Kanskje jeg hører forskjell i måten han puster på, men som regel er han stum som en østers, med mindre det er en stund siden sist og vi tar litt hardt i, da grynter han litt. :fnise:

Skrevet

Huffda,hadde blitt satt ut jeg også da ja!

Min stønner akkurat sånn som jeg liker det,aahh,nå fikk jeg lyst på kjæresten min <3

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Mannen min sier ikke ett knyst han. Kanskje jeg hører forskjell i måten han puster på, men som regel er han stum som en østers, med mindre det er en stund siden sist og vi tar litt hardt i, da grynter han litt. :fnise:

Så kjedelig. Deilig med lyd, er glad at min lager god lyder og stønner høylytt når han kommer. TS vær glad han viser at han nyter det ;)

Skrevet

Det er vel forskjellig hvordan folk reagerer når de får orgasme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...