AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Har så mye fett på ei stekepanne i stål tror jeg, ikke jern i hvertfall, jeg ikke får av. Har vasket den med zalo, hatt den i oppvaskmaskinen. Får det ikke vekk. Går det an å ta plumbo på den og så vaske den godt og så ta den i oppvaskmaskinen i gjen så den blir ordentlig ren? Vet ikke om det kanskje kan bli farlig å lage mat i den da så må jo spørre.
2shy Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 Ville aldri brukt plumbo. Ta en potet, del i to, klin inn med zalo, og gnikk.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 Potet løser opp fett? Det visste jeg ikke. Takk for svar.
Gjest Cessie Skrevet 9. januar 2012 #4 Skrevet 9. januar 2012 Øøøøh... Tror ikke jeg ville brukt Plumbo, nei. Men salmiakk løser opp fett.
Zzyzx Skrevet 9. januar 2012 #5 Skrevet 9. januar 2012 Fyll panna med vann og to spiseskjeer oppvaskmaskinpulver og la den stå og koke på plata så lenge du gidder, men minst et par timer. Etterfyll med vann innimellom. Bruk en gryteskrubb etterpå. 3
2shy Skrevet 9. januar 2012 #6 Skrevet 9. januar 2012 Potet løser opp fett? Det visste jeg ikke. Takk for svar. Jeg så det akkurat på tv, haha Ellers er natron, sitron, og eddik fantastisk gode rengjøringsmiddel, men jeg vet ikke mengder man skal blande med vann, osv.
skrue Skrevet 9. januar 2012 #7 Skrevet 9. januar 2012 Tåler gryten oppvaskmaskinpulver så bruker man det. Kan godt over natten i kaldt vann. Har ennå tilgode å feile med dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå