Gå til innhold

"Din jævla bimboo!"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om karer som hyler dette ut på gata?

Jeg gikk glad og fornøyd gjennom byen her forleden. Jeg merker at en fyr driver å ser på meg, og akkuratt idet jeg går forbi hyler han "Din JÆVLA bimboo!!" og han høres utrolig sint ut! Og ikke minst irritert! Hva er grunnen til at noen hyler slikt?? Noen man absolutt ikke kjennner og aldri har sett før. Jeg merker jeg blir temmelig lei meg, når jeg blir hylt "bimbo" etter på gaten.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det var heller ikke FÅ folk på gata heller, for å tilføye det:p

TS

Gjest Madelene1
Skrevet (endret)

Kanskje han følte seg tøff?

Jeg har også blitt kalt bimbo en del ganger (blant annet av en annen medlem her på kg), og da tenker jeg som så: bedre å være bimbo enn en gråmus! ;)

Endret av Madelene1
AnonymBruker
Skrevet

Har du noen anelse hvorfor han kaller det det da? Ser du ut som en bimbo?

• Liker 2
Gjest Madelene1
Skrevet

Har du noen anelse hvorfor han kaller det det da? Ser du ut som en bimbo?

Nå vet ikke jeg om du er ts eller en annen bruker, men jeg svarer allikevel...

Jeg har ikke aning om hvorfor de sier slikt, kanskje det er en måte å prøve å heve seg selv over andre?

Skrevet (endret)

kan ikke ha vært Coprolali-'utbrudd' da? hvis ikke må jeg jo si at det er uforstålig for meg at noen ville rope noe slikt til fremmede uten noen som helst provokasjon/grunn, og da sier i grunn mer om han, enn deg..

men selvfølgelig kan jeg forstå at det ikke er noe koselig å få slengt etter seg, men prøv å ikke ta det så tungt. :) folk sier mye dumt, kan ha vært sint fra før av, kanskje han trodde du så på han på feil måte, sinne gikk utover deg osv.

Endret av Namine
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om karer som hyler dette ut på gata?

Jeg gikk glad og fornøyd gjennom byen her forleden. Jeg merker at en fyr driver å ser på meg, og akkuratt idet jeg går forbi hyler han "Din JÆVLA bimboo!!" og han høres utrolig sint ut! Og ikke minst irritert! Hva er grunnen til at noen hyler slikt??

Lave odds for at alkohol er inne i bildet. :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser bl.a. følgende grunner:

1. han er ca. 14 år (fysisk og/eller mentalt)

2. han er påvirket av alkohol (muligens i kombinasjon med punkt 1)

3. han tror han er tøff (i kombinasjon med punkt 1 og/eller punkt 2)

4. han er rett og slett en idiot (mest sannsynlig)

Skrevet

han var sikkert full og dømte deg pga utseende. sikkert opplevd at pene jenter er drittsekker haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...