Gå til innhold

Sommerkroppen?


Mockingjay93

Anbefalte innlegg

Så. Jeg er 18 år, ca 167, og veier rundt 82 kilo. Skal til Tyrkia 21. juni sammen med kjæresten og noen venner, og jeg trenger VIRKELIG å gå ned noen kilo. Jeg gir meg vel egentlig blanke i vekta, det er bare det at jeg vil ha bort det forbanna magefettet, + litt på rumpe og lår. Er ikke medlem på treningssenter, men jeg er fast bestemt på å få dette BORT før sommeren.. Tror dere jeg kan klare det? Tenker å gå en times tur ca fire ganger i uken, samtidig som jeg dropper unødvendig sukker, godterier og brus i hverdagen.

Huff.. Trenger litt motivasjon her, er altfor glad i brus og sjokolade på kveldene.. Jeg SKAL klare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Thessie!

Hei! Det er en tråd som heter Sommerkroppen 2012,eller noe lignende. Der er det andre i samme situasjon og som motiverer hverandre. Vil anbefale deg å se på den.

Men ja, målet ditt er nok fullt mulig. Prøv gjerne å tren hjemme av og til i tillegg til turene. Det er mange lette øvelser man kan gjøre hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Det er en tråd som heter Sommerkroppen 2012,eller noe lignende. Der er det andre i samme situasjon og som motiverer hverandre. Vil anbefale deg å se på den.

Men ja, målet ditt er nok fullt mulig. Prøv gjerne å tren hjemme av og til i tillegg til turene. Det er mange lette øvelser man kan gjøre hjemme :)

Skal sjekke den ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...