AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Mannen min og jeg har ett helt greit sexliv (vi er i begynnelsen av 30 årene begge to), det går i bølgedaler, noen ganger lite og andre ganger mye.. jeg tenner på han og han sier i allefall at han tenner på meg (så da må jeg jo bare tro på det, selv om jeg jo tenker om det kan være jeg som er problemet her..). Problemet er at junior gjerne "gir seg halvvegs".. mannen liker å gi meg orgasme før vi setter i gang med selve samleiet og etter ei lita stund så svikter alt som heter ereksjon. Det varierer om han blir stiv igjen hvis jeg bruker munn eller hender på han, noen ganger hjelper ikke det heller. Er det noe JEG kan gjøre for å hjelpe han?? Jeg blir ikke sur, snurt eller furten når det skjer (jeg har jo på en måte fått mitt ), men syns det er leit på mannen sine vegne, for jeg merker at han ikke syns det er videre stas.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 Hva med og prøve noe nytt? Se noen filmer, les litt rundt på nettet. kjøp noen leker på kondomeriet. Lær noen nye dirrty gloser. (Skal love deg mannen din blir overrasket når det plutselig kommer noe han ikke hadde forventet) de fleste menn ønsker innerst inne og høre/oppleve dette :-P Forandring fryder Rutine kan gjøre at han mister fokus fordi han hele tiden er klar over hva som skjer vidre :-P
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå