Gå til innhold

Hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sto opp i dag,og oppdaget at kjøleskapet har stått oppe hele natten!! Å jeg som nettopp hadde handlet masse mat og fyllt det opp! Typisk! :P All maten er blitt varm,og jeg lurer på om noe fortsatt er spiselig,eller må jeg bare kaste alt sammen??

Prøvde å google det,men ble ikke mye klokere av det gitt!!

Noen som kan hjelpe meg?? Må maten kastet eller er den fortsatt spiselig??

Jeg kan jo legge til at det for det meste er all mulig slags pålegg,og en kjøttdeig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sto opp i dag,og oppdaget at kjøleskapet har stått oppe hele natten!! Å jeg som nettopp hadde handlet masse mat og fyllt det opp! Typisk! :P All maten er blitt varm,og jeg lurer på om noe fortsatt er spiselig,eller må jeg bare kaste alt sammen??

Prøvde å google det,men ble ikke mye klokere av det gitt!!

Noen som kan hjelpe meg?? Må maten kastet eller er den fortsatt spiselig??

Jeg kan jo legge til at det for det meste er all mulig slags pålegg,og en kjøttdeig!

Kjøttdeigen ville jeg ha kastet siden det er ferskvare. Med pålegget så kommer det helt an på åssen pålegg det er? Men jeg tror det meste av pålegg tåler å stå fremme i romtemperatur en stund. Spesielt hvis det er vakumpakket eller uåpnet.

Skrevet

Kjøttdeigen ville jeg ha kastet siden det er ferskvare. Med pålegget så kommer det helt an på åssen pålegg det er? Men jeg tror det meste av pålegg tåler å stå fremme i romtemperatur en stund. Spesielt hvis det er vakumpakket eller uåpnet.

Det var godt og høre :) Tror du uåpnet smør går bra også?

Skrevet

Smør tåler fint å stå i romtemp, er mange som faktisk oppbevarer smør i romtemp.

Kjøttdeigen ville jeg spist idag.

Skrevet

Smør tåler fint å stå i romtemp, er mange som faktisk oppbevarer smør i romtemp.

Kjøttdeigen ville jeg spist idag.

åå så bra!! :D er så kjipt å kaste helt uåpnet mat.. hihi :gjeiper:

Så man blir ikke dårlig av kjøttdeigen om den spises i dag altså?

Skrevet

åå så bra!! :D er så kjipt å kaste helt uåpnet mat.. hihi :gjeiper:

Så man blir ikke dårlig av kjøttdeigen om den spises i dag altså?

Jeg hadde også risket kjøttdeigen idag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...