Gå til innhold

Hvor går din grense?


AaaaK

Anbefalte innlegg

jeg liker egentlig bare vanlig kjedelig sex og bruk av hender, men jeg er villig til å prøve mye. har derimot ikke funnet noe jeg vil gjenta bortsett fra ting som har med kulde å gjøre :rodmer: .

ting jeg ikke er villig til er å få noe som helst av kroppsvæsker(+ avføring) i ansiktet og munnen. innsiden min skal ikke komme i nærheten av av noe som helst annet enn tunge eller brystvorte. liker heller ikke andres ansikt eller munn i nærheten av truseområdet mitt. analsex er greit nok(men har ingen glede av det), men har aldri skjedd at noen har vært oppi "der" uten å komme ut "skitten" til tross for klyster, så det eneste jeg tenker i slike situasjoner er på hvor mye jeg gruer meg til gris og styr etterpå.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

innsiden min skal ikke komme i nærheten av av noe som helst annet enn tunge eller brystvorte.

Jeg er muligens veldig treg i oppfattelsen, men dette skjønte jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er muligens veldig treg i oppfattelsen, men dette skjønte jeg ikke.

:fnise:

..innsiden av munnen min...liker ikke ting i munnen.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avføring. Også alt som kan assosieres til barn som skolepikeuniformer, knestrømper, musefletter, bleier, selv om det er voksenlek føler jeg det er flørt med noe særdeles ubehagelig.

Wet er kjempedeilig, men ikke gris og søl, det må være på bad, utendørs eller i et glass :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

urin og avføring kombinert med sex er ikke noe jeg vil teste ut!

om jeg er i et forhold, så vil jeg heller ikke ha trekant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikkenoe rumpegreier, og ikkenoe som har med tiss eller bæsj å gjøre! Også unngår jeg HELST å få jizz i fjes og hår, men når det skjer så skjer det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...