AaaaK Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Jeg er veldig seksuell av meg, og føler egentlig jeg er med på alt jeg synes kan virke gøy, spennende og lekent. For meg: Analsex. Au? og; jeg er jente, jeg har ikke G-punktet mitt der. Hvor er din grense? Hva vil du ikke gjøre?
Usikker23 Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 Jeg vil heller ikke ha analsex og heller ikke wetsex, utenom det vil jeg ha sex så ofte som mulig, og hvor som helst
Gjest Levitate Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 Jeg nekter å ha analsex. Er ikke redd for smerter, for analsex er noe jeg faktisk kunne ha tenkt meg å prøve - men med tanke på hva som faktisk er "inni der", så greier jeg det virkelig ikke. Æsj. Overlater heller analsex til fantasien. 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #4 Skrevet 9. januar 2012 Jeg er med på det meste i grunnen. Jeg elsker analsex, kveling og at han slår (med flat hånd), og lugger meg litt.. Vanskelig å si hvor grensen min går, for jeg liker å prøve ting som er nytt. Selv om wetsex høres ekkelt ut og det ikke er noe jeg ville blitt kåt av så kunne jeg greit ha vært med å prøvd det. Men når det kommer til bæsjing ol. så setter jeg nok foten ned. Så grensa mi går vel kanskje ved bæsj!
Gjest just words Skrevet 9. januar 2012 #5 Skrevet 9. januar 2012 Jeg har nok noen grenser, eller sperrer. Analsex og besj er utelukket. Vold, som kveling, playrape og lignende kommer ikke på tale. Men vil nok si at playrape der går min virkelige grense om jeg må velge mellom pest og kolera.
Hybelkanin Skrevet 9. januar 2012 #6 Skrevet 9. januar 2012 Den eneste faktiske grensen ejg tror jeg har, er Scat. (Avføring og urin) Alt annet prøves gjerne, og faller det i smak så gjentaes det.
Gjest bazibaz Skrevet 9. januar 2012 #7 Skrevet 9. januar 2012 Min grense går nok også ved urin og avføring. Men jeg kunne nok vært mer tilbøyelig til å bli tisset på(i dusjen), enn å bli bæsjet på. Heldigvis har ikke det vært noen reell problemstilling for meg. :-P
melly666 Skrevet 9. januar 2012 #8 Skrevet 9. januar 2012 Mine harde grenser er scat(avføring - regner ass to mouth under dene), social suicide, familie, scarification, ekstrem smerte, helsefarlige ting (f.eks ass to vagina) og ting som er ulovlig og sett ned på i samfunnet(pedofili, nekrofili osv). De myke grensene (ting som virker turn-off, men som jeg likevel kunne ha prøvd i de rette omstendighetene) er wet og sterk smerte. Ellers er jeg egentlig villig til å prøve og bli med på det meste
EasyA Skrevet 9. januar 2012 #9 Skrevet 9. januar 2012 Avføring og oppkast er ikke helt my cup of tea. Ellers kunne jeg prøvd det meste med den riktige personen (innenfor rimelighetens grenser så klart).
AaaaK Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #12 Skrevet 9. januar 2012 Helt enig med dette med avføring ol. Men virker som om mange tar opp dette, nesten som det er "vanlig" at det kommer på bordet. Jeg har aldri opplevd dette jeg. Noen som liksom "du, kan ikke vi prøve..." Er det vanlig liksom?
Gjest Raindrops Skrevet 9. januar 2012 #13 Skrevet 9. januar 2012 Sier meg enig i avføring. Dessuten ville jeg aldri slikket tærne til noen.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 9. januar 2012 #14 Skrevet 9. januar 2012 Min grense går ved avføring, oppkast og urin. Ellers er jeg ganske åpen! Generelt tenker jeg at jeg ikke kan si jeg absolutt ikke liker noe, om jeg ikke har prøvd det minst 2 ganger.
Gjest Raindrops Skrevet 9. januar 2012 #15 Skrevet 9. januar 2012 Helt enig med dette med avføring ol. Men virker som om mange tar opp dette, nesten som det er "vanlig" at det kommer på bordet. Jeg har aldri opplevd dette jeg. Noen som liksom "du, kan ikke vi prøve..." Er det vanlig liksom? Jeg tror det et vanligere enn vi liker å tro, men jeg har aldri vært nødt til å ta stilling til det, heldigvis. Men det blir vel tatt opp mye fordi det er noe av det verste de fleste kan tenke seg, som ikke er ulovelig.
AaaaK Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #16 Skrevet 9. januar 2012 Ja, det er virkelig ikke noe jeg kjenner jeg i det heletatt har lyst til å ta stilling til. Men for å være ærlig så hadde jeg ikke klart å forestille meg at jeg skulle ta stilling til det en gang. Men jaja. Hver sin smak.
par4042 Skrevet 20. januar 2012 #17 Skrevet 20. januar 2012 Vi har svært få eller ingen grenser. Etter hvert som vi ble trygge på hverandre og snakket om våre fantasier fant vi ut at vi hadde en del som var felles for oss begge. Sex ute, sex med tilskuere og partnerbytte for eksmepel. Først var dette bare fantasier, men etter en stund begynte vi å sette noe ut i livet. Når man først har passert den grensen og likte det vil man gjerne prøve mere. Vi debuterte på sexclub for ca et år siden og har siden den gang hatt både partnerbytte og gruppesex, inkludert bisex både for han og henne. Nå er vi enige om at stort sett alt er lov å prøve dersom den ene vil, eller settingen tilsier det. Dersom en eller begge ikke liker det så slutter vi. Ser at veldig mange sier at wet og bæsj er deres grense, vi har diskutert om dette er en absolutt grense for oss også og kommet frem til at wet kan prøves, men ikke bæsj. Det er vel eneste grensen vi er kommet frem til, men samtidig fins det sikkert ting der ute som vi ikke har tenkt på.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #18 Skrevet 20. januar 2012 grensen min går ved bæsj og ting jeg kan dø av.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #19 Skrevet 20. januar 2012 Jeg nekter å ha analsex. Er ikke redd for smerter, for analsex er noe jeg faktisk kunne ha tenkt meg å prøve - men med tanke på hva som faktisk er "inni der", så greier jeg det virkelig ikke. Æsj. Overlater heller analsex til fantasien. https://www.kondomeriet.no/produkt/douche-analdusj/22551172 Du trenger faktisk ikke å bekymre deg ;p Homsene har funnet en løsning Forøvrig er den der fantastisk når du har skikkelig sur mage, bare skylle alt sammen ut med en gang og bli ferdig med det! I stedet for å løpe på dass gang på gang på gang på (you get the point) Null risk for brun pikk, go for it! Det er deilig
Gabbs Skrevet 20. januar 2012 #20 Skrevet 20. januar 2012 For min del går grensen ved wetsex eller bæsjesex eller den fantastiske "promp meg i trynet" fetisjen jeg nylig fant ut at eksisterte (flott å ha kvinneguiden for sånn informasjon? ) Ellers, så går det meste tror jeg. Med mindre det bare blir sært
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå