AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Jeg har ''nettopp'' hatt sex med sambo. Vi hadde sex i doggy, og når jeg skulle rette meg litt opp kom det stikkende smerter hver gang han støtet inn. Vi avbrøt samleiet, og smertene ble bare sterkere og sterkere! Nå ligger jeg har med noe som kjennes ut som kraftige menssmerter. Gjør kjempe vondt, og det er kjempe ømt innerst i sjeden/livmorstapp, det stikker også til innimellom. Noen som har hatt noe lignende? 1
Sissa Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 Sånn har jeg hatt en gang og, men aner ikke hva det er
Gjest Lkd Skrevet 9. januar 2012 #4 Skrevet 9. januar 2012 Har opplevd det bare én gang selv, men pga stillingen vi var i der og da, kom vi frem til at han sannsynligvis støtte litt for hardt litt for langt inn. Men i mitt tilfelle gikk smerten over med en gang han trakk seg ut. Får du lignende smerter om dere bruker andre stillinger enn doggy?
Gjest Anonym Skrevet 13. januar 2012 #5 Skrevet 13. januar 2012 Det kommer rett og slett av full blære Ikke noe verre enn det. Men det kan føles veldig vondt, (spesielt ved doggy.) Så rådet er rett å slett å gå på do før sex
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #6 Skrevet 14. januar 2012 Så vidt jeg har skjønt kan det komme av at livmortappen har åpnet seg, som skjer når en har eggløsning eller mensen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå