Gå til innhold

Decleor hydra floral

Fremhevede innlegg

Skrevet

De fleste hudpleiere sier at den er sååå bra, og at decleor er et utrolig bra merke. Men hvorfor inneholder den isoparaffin da? I dagkremen? Det er jo det vi skal unngå i kremer.

Har prøvd å spørt en viss hudpleier blogger, men hun kan kun tydelgvis ikke svare på det, da hun aldri godtar kommentarene eller kan ikke svare pga det har ignenting med innlegget hennes å gjør :P

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det veldig langt nede på listen? Da pleier det ikke å ha så mye å si.

Skrevet

Er ikke det veldig langt nede på listen? Da pleier det ikke å ha så mye å si.

Jo, men uansett. hun skriver jo på bloggen sin ; "Å bruke mineralolje i dagkrem er feil, feil, feil. Samme med foundation. Alt som skal ligge på huden over lenger tid bør ikke inneholde denne ingrediensen"

åårh, vanskelig :P Jeg liker den dagkremen så godt, men jeg så ikke på ingrediensene før etter jeg bestilte en stor en..

Gjest Armule
Skrevet

Jeg har ingen problemer etter å ha brukt den. Verken kremen, emulsjonen eller masken.

Skrevet

Jeg har ingen problemer etter å ha brukt den. Verken kremen, emulsjonen eller masken.

okei, men det må jo være en grunn til at sorte prikkene aldri går vekk??:P

AnonymBruker
Skrevet

Du vil aldri ha like glatt hud i ansiktet som på håndleddene. Det er masse porer i ansiktet som skyver ut avfallsstoffer (som for det meste går på hormoner og hudtype), når det er i kontakt med luft og det fanges forurensning nedi ser det sort ut. Veldig sorte og store, nesten utstående, de er "unormale".

Gjest Armule
Skrevet

Hvis du tror det er kremen, så er det bare å slutte å bruke den, da! Gjør som alle oss andre, og prøv deg frem hva som passer best for deg.

Skrevet

Hvis du tror det er kremen, så er det bare å slutte å bruke den, da! Gjør som alle oss andre, og prøv deg frem hva som passer best for deg.

Jeg vet det ;-) Det er bare det at jeg har prøvd mangen, og den er den eneste som jeg faktisk ikke blir blank av. Jeg skal fortsette å bruke den, men lurer bare på hvorfor hudpleiere osv anbefaler den, da det er isoparaffin i den. Det er jo de som sier at man skal IKKE ha noe som helst mineralolje, osv i dagkrem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...