Gå til innhold

Doez sice matters?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gorgonzola

Når skal menn lære at det handler mer om tykkelse enn lengde?

OK, hvis pikken min er litt lang og litt tynn, har jeg ikke lært noenting da? :klo:

kjenner en dame som var gift med en med stor pikk, .....

Spesiell dame, de damene jeg kjenner er alle som én gift med en mann, ikke en pikk.

Skjønt, amerikanske kvinner er muligens gift med "a real prick" og nordnorske damer kan vel være gift med "en real hestkuk".....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mikro: Under 7 cm

Liten: 7-12

Normal: 12-18

Stor: 18 +++++

Der har vi den medisinske benevnelsen. Helt korrekt. Allikevel er det ikke alle kvinner som mener det samme. Tipper det er derfor det er så mye diskusjoner rundt dette relativt uinteressante temaet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke syntes det var ok med mikropenis, og heller ikke med gigapenis. Det er kanskje 1-2% av den mannlige befolkningen som havner så langt utenfor normalen, så temaet blir nesten ikke aktuelt.

Personlig har jeg hatt den beste sexen med den minste penisen i min sexkarriere, så for min del er det ikke om å gjøre å finne den best utstyrte mannen. På en måte kan jeg da si at for meg betyr ikke størrelsen noe, men så lenge jeg ikke ville hatt sex med en gigantisk eller veldig, veldig liten en så gjør den jo det likevel.

Når det er sagt blir jeg pinlig berørt av jenter som har bestemt seg for at "jo større jo bedre". Det viser bare at de ikke helt har forstått hva sexen egentlig skal gå ut på. Er penisen for stor begrenser den mer enn del gleder, syntes jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trang "der nede" og har aldri hatt noe problem med at gutten har vært for liten. Men kvinner er jo også forskjellige, så jeg vil tro at en som er videre vil kjenne lite med en liten penis, og merker forskjell. Så det er vel derfor noen mener at størrelsen har noe å si, og andre mener den ikke har noe å si. Jeg synes ikke det er noe deilig hvis han er for lang heller, for da stanger han litt for mye opp i livmorhalsen :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Khaleesi

Der har vi den medisinske benevnelsen. Helt korrekt. Allikevel er det ikke alle kvinner som mener det samme. Tipper det er derfor det er så mye diskusjoner rundt dette relativt uinteressante temaet.

Er det virkelig den medisinske? Det visste jeg faktisk ikke. Tallene jeg kom med var direkte ut fra eget hode.

Men du har rett. Definisjonene er nok forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som gutt er av den oppfatningen at str faktisk har noe å si. Ihvertfall om den er utenfor normalområdet. Innenfor det området har det nok ikke noe å si om den er 13 eller 16.

Er nok selv i mikro/lite området og har fått høre det at den gjerne skulle vært endel større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det virkelig den medisinske? Det visste jeg faktisk ikke. Tallene jeg kom med var direkte ut fra eget hode.

Men du har rett. Definisjonene er nok forskjellige.

Da var det jo rett sagt imponerende. :)

Men det er jo en naturlig årsak til denne forskjellen i definisjoner. Dere er jo tross alt forskjellige dere også. I tillegg så har du mange kvinner som ikke har snøring på øyemål.

Men jeg har både opplevd å bli kalt liten og stor. :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig har jeg hatt den beste sexen med den minste penisen i min sexkarriere,

OK. Så nå kan du snart ta steget og ha sex med en mann? Det kan jo bli interessant...å ikke bare ha sex men penisen, mener jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

hun kan ikke snakke for alle jenter.. herregud :gjeiper: bare fordi hun ikke er enig, så lyver andre jenter? hhaha

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Og ikke s på slutten av matter. =P

Nei det står da vitterlig matters, altså med s på slutten! Følg med da! :gjeiper:

Mikro: Under 7 cm

Liten: 7-12

Normal: 12-18

Stor: 18 +++++

Dette var fornuftig inndeling! Enig i den!

Det er virkelig nesten ingen menn som har en mikropenis som dette, så jeg skjønner ikke hvorfor enkelte får det til å høres ut som et problem at menn ikke har stor nok penis. På den annen side så er det jo bra for oss andre, da vi får flere kandidater å velge mellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Så nå kan du snart ta steget og ha sex med en mann? Det kan jo bli interessant...å ikke bare ha sex men penisen, mener jeg...

Tja, kan vel hende vi hadde et forhold hvor jeg kun så på ham som en penis, og han på meg som en fitte? Slike forhold blir ingått stadig vekk,og er fullt lovlige.

Anyways så tok du kanskje poenget mitt uansett, så ingen vits i å bli så snurpete i nebbet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det står da vitterlig matters, altså med s på slutten! Følg med da! :gjeiper:

Men det skal det altså ikke være. Om noe, skal det være en z. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Men det skal det altså ikke være. Om noe, skal det være en z. =P

Ja det hadde vært aller kulest! It doez matterz :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha lest om problemstillingen sporadisk gjennom flere år, må jeg bare konkludere med at størrelsen er mindre viktig enn vi menn liker å tro. En stor penis vil nok visuelt sett være veldig tennende, men kan i verste fall være upraktisk under selve akten. Faktisk kan det være en fordel å ha en gjennomsnittlig penis, da man kan være mye røffere og "brutal" uten at kvinnen trenger underlivsoperasjon etter samleie. Man kan slippe seg mer løs uten å tenke seg om. Ellers finnst det jo øvelser både for menn og kvinner som gjør at de kan nærme seg hverandre om ting er litt løsere enn de skulle ønske.

Konklusjonen min er at om sex kun handlet om en stor penis, så kunne de fleste kvinner betjene seg selv med en stor og naturtro dildo. Heldigvis for oss menn, kan ikke en dildo tilfredsstille annet enn flyktig begjær og erstatter ikke det psykologiske aspektet (som er det viktigste), nærhet, kyss, varme, spytt, slikking, dominans, etc, som sex gir. Så lenge en mann ikke har en mikropenis (beklager om noen blir støtt) og er ekstremt trygg på seg selv, vet hva han gjør, er oppmerksom på dama, gjerne er litt fysisk dominerende (ikke for alle), så tror jeg de færreste kvinner vil klage. Til sammenligning, vil jeg anta at en del kvinner ville klage på en som er over gjennomsnittet og virkelig ikke vet hva han gjør og fremstår som usikker. :)

må nok si jeg foretrekker at mannen har pikk i gjennomsnittlengde og tykkelse, men det gjør ikke noe om den er litt tykkere enn snittet

jeg er ganske lav og tror nok at hvor mye vi kan tøyes i lengderetningen er ganske propsjonalt med hvor høye (lave) vi er ,og at tøyeligheten vår i vidde er større siden vi er laget for å føde barn, så tykkelse foran lengde om den ikke er akkurat snitt-størrelse på

harde støt fra en med en på 18 cm vil på meg bli fullstendig ommøblering innvendig og totalt lystdrepende

men som det står i sitatet det psykologiske er viktig - er ikke følelsene og kjemien der så glem det, da blir det ikke noe sex på meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest om problemstillingen sporadisk gjennom flere år, må jeg bare konkludere med at størrelsen er mindre viktig enn vi menn liker å tro. En stor penis vil nok visuelt sett være veldig tennende, men kan i verste fall være upraktisk under selve akten. Faktisk kan det være en fordel å ha en gjennomsnittlig penis, da man kan være mye røffere og "brutal" uten at kvinnen trenger underlivsoperasjon etter samleie. Man kan slippe seg mer løs uten å tenke seg om. Ellers finnst det jo øvelser både for menn og kvinner som gjør at de kan nærme seg hverandre om ting er litt løsere enn de skulle ønske.

Konklusjonen min er at om sex kun handlet om en stor penis, så kunne de fleste kvinner betjene seg selv med en stor og naturtro dildo. Heldigvis for oss menn, kan ikke en dildo tilfredsstille annet enn flyktig begjær og erstatter ikke det psykologiske aspektet (som er det viktigste), nærhet, kyss, varme, spytt, slikking, dominans, etc, som sex gir. Så lenge en mann ikke har en mikropenis (beklager om noen blir støtt) og er ekstremt trygg på seg selv, vet hva han gjør, er oppmerksom på dama, gjerne er litt fysisk dominerende (ikke for alle), så tror jeg de færreste kvinner vil klage. Til sammenligning, vil jeg anta at en del kvinner ville klage på en som er over gjennomsnittet og virkelig ikke vet hva han gjør og fremstår som usikker. :)

må nok si jeg foretrekker at mannen har pikk i gjennomsnittlengde og tykkelse, men det gjør ikke noe om den er litt tykkere enn snittet

jeg er ganske lav og tror nok at hvor mye vi kan tøyes i lengderetningen er ganske propsjonalt med hvor høye (lave) vi er ,og at tøyeligheten vår i vidde er større siden vi er laget for å føde barn, så tykkelse foran lengde om den ikke er akkurat snitt-størrelse på

harde støt fra en med en på 18 cm vil på meg bli fullstendig ommøblering innvendig og totalt lystdrepende

men som det står i sitatet det psykologiske er viktig - er ikke følelsene og kjemien der så glem det, da blir det ikke noe sex på meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest om problemstillingen sporadisk gjennom flere år, må jeg bare konkludere med at størrelsen er mindre viktig enn vi menn liker å tro. En stor penis vil nok visuelt sett være veldig tennende, men kan i verste fall være upraktisk under selve akten. Faktisk kan det være en fordel å ha en gjennomsnittlig penis, da man kan være mye røffere og "brutal" uten at kvinnen trenger underlivsoperasjon etter samleie. Man kan slippe seg mer løs uten å tenke seg om. Ellers finnst det jo øvelser både for menn og kvinner som gjør at de kan nærme seg hverandre om ting er litt løsere enn de skulle ønske.

Konklusjonen min er at om sex kun handlet om en stor penis, så kunne de fleste kvinner betjene seg selv med en stor og naturtro dildo. Heldigvis for oss menn, kan ikke en dildo tilfredsstille annet enn flyktig begjær og erstatter ikke det psykologiske aspektet (som er det viktigste), nærhet, kyss, varme, spytt, slikking, dominans, etc, som sex gir. Så lenge en mann ikke har en mikropenis (beklager om noen blir støtt) og er ekstremt trygg på seg selv, vet hva han gjør, er oppmerksom på dama, gjerne er litt fysisk dominerende (ikke for alle), så tror jeg de færreste kvinner vil klage. Til sammenligning, vil jeg anta at en del kvinner ville klage på en som er over gjennomsnittet og virkelig ikke vet hva han gjør og fremstår som usikker. :)

må nok si jeg foretrekker at mannen har pikk i gjennomsnittlengde og tykkelse, men det gjør ikke noe om den er litt tykkere enn snittet

jeg er ganske lav og tror nok at hvor mye vi kan tøyes i lengderetningen er ganske propsjonalt med hvor høye (lave) vi er ,og at tøyeligheten vår i vidde er større siden vi er laget for å føde barn, så tykkelse foran lengde om den ikke er akkurat snitt-størrelse på

harde støt fra en med en på 18 cm vil på meg bli fullstendig ommøblering innvendig og totalt lystdrepende

men som det står i sitatet det psykologiske er viktig - er ikke følelsene og kjemien der så glem det, da blir det ikke noe sex på meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gorgonzola

OK, let's face it folks:

Det er fullt tillatt for kvinner å diskutere, selektere, mobbe, kategorisere og velge menn basert på pikkstørrelse. Helt uten skrupler og empati for den stakkars pikken (eventuelt mannen) Skulle bare mangle.

Det er strengt forbudt, grunnlag for anmeldelse og fysisk avstraffelse, dersom menn skulle selektere, mobbe, kategorisere eller velge kvinner på grunn av puppestørrelse. Skulle bare mangle.

Og ja, vi er så for likestilling assa................. :sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, let's face it folks:

Det er fullt tillatt for kvinner å diskutere, selektere, mobbe, kategorisere og velge menn basert på pikkstørrelse. Helt uten skrupler og empati for den stakkars pikken (eventuelt mannen) Skulle bare mangle.

Det er strengt forbudt, grunnlag for anmeldelse og fysisk avstraffelse, dersom menn skulle selektere, mobbe, kategorisere eller velge kvinner på grunn av puppestørrelse. Skulle bare mangle.

Og ja, vi er så for likestilling assa................. :sarkasme:

:ler:

Så sant som det er sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gnækvåg

Sånne homofolk er enda verre på det der.

Der har vi den medisinske benevnelsen. Helt korrekt. Allikevel er det ikke alle kvinner som mener det samme.

Kvinner bruker faktisk å legge på CM, æreskultur :P

Vil forresten menn ligge med den dama på videoen? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne homofolk er enda verre på det der.

Kvinner bruker faktisk å legge på CM, æreskultur :P

Vil forresten menn ligge med den dama på videoen? :unsure:

Hvis jeg ikke hadde forstått engelsk, kunne jeg alltids feid over henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...