AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #21 Skrevet 9. januar 2012 jeg må helt ærlig innrømme at første gangen jeg hadde sex med min nåværende kjæreste var jeg redd. Da jeg kjente hvor stor pikken hans var ble jeg skikkelig redd. Jeg tenkte bare * kommer dette til å gå*, men etter hvert så har jeg vent meg til det og nyter det veldig Men det er faktisk ganske vondt noen ganger, men det kan jo være godt også Det skal sies at det er utfordringer for menn med stor penis også .
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #22 Skrevet 9. januar 2012 Imponerende at ts har faktisk har skrivefeil i hvert ord i overskriften. Latterlig. 5
Gjest Survival Skrevet 9. januar 2012 #23 Skrevet 9. januar 2012 HVis den dama i videoen virkelig syns det hun sier, burde det vel være mulig å beskrive hvorfor. Hun sier bare at det betyr noe, ikke hvorfor. Kjedelig menneske. Akkurat det jeg også tenkte da jeg så videoen. Det eneste som lignet et slags argument, er når hun sier "it's not that hard to go in-out in-out, so it really is about size". Og da tenker jeg at hun har hatt veldig dårlig sex i sitt liv 1
Gjest Bandit Skrevet 9. januar 2012 #24 Skrevet 9. januar 2012 Hun har vel bare en streng å spille på, og da er det enklere å klage på den andre parten. 1
Gjest NozMonster Skrevet 9. januar 2012 #25 Skrevet 9. januar 2012 Imponerende at ts har faktisk har skrivefeil i hvert ord i overskriften. Latterlig. skrivefeil? eller bare en slurvefeil! does it matters?? 1
Gjest Survival Skrevet 9. januar 2012 #26 Skrevet 9. januar 2012 Imponerende at ts har faktisk har skrivefeil i hvert ord i overskriften. Latterlig. Du tror ikke det er meningen? Jeg tenkte kanskje at overskriften var for å påpeke hvor dum jenta i videoen er, eller noe sånt. Altså ironisk eller humoristisk ment. Men kanskje jeg tar feil...?
Gjest SemperFi Skrevet 10. januar 2012 #27 Skrevet 10. januar 2012 Selvfølgelig så har størrelsen noe å si! Hvis musa er for dårlig trent og stor, så holder det ikke med en normal penis størrelse! Hvertfall ikke din størrelse daaaanbanaaaaan. 2
Gjest Blubberella Skrevet 10. januar 2012 #28 Skrevet 10. januar 2012 Jeg synes størrelsen har noe å si. Absolutt! Det er i alle fall det jeg har erfart. Husker jeg hadde sex med en som var under middels for å si det slikt og jeg klarte ikke å komme, fordi han fylte meg ikke nok! Min nåværende kjæreste har nesten for stor, men det går helt fint for når jeg er kåt så klarer jeg å tilpasse meg hans Og ja, det ligger noe i det å kjenne at en virkelig blir knulla! (Men som en trøst så blir jeg kjempe våt også, noe som gjør at jeg kjenner mindre dersom den er liten) Denne må bli anonym gitt! Ok, man er tydeligvis forskjellig Jeg er ikke avhengig av å "fylles" for å komme. For meg er det rytme, samspill og en knipende god innsats fra min side som er oppskriften på the big O. Det jeg er aller mest avhengig av er å knipe og stramme musklene, og det styrer jeg jo selv. En mann skal ha temmelig liten penis for at jeg skulle anse ham som et umulig prosjekt. 1
Gjest Blubberella Skrevet 10. januar 2012 #29 Skrevet 10. januar 2012 skrivefeil? eller bare en slurvefeil! does it matters?? Neinei, her må jeg rette deg altså! Doez it matters! Med z vettu!
Raven Emerald Skrevet 10. januar 2012 #30 Skrevet 10. januar 2012 Neinei, her må jeg rette deg altså! Doez it matters! Med z vettu! Og ikke s på slutten av matter. =P 1
Gjest NozMonster Skrevet 10. januar 2012 #31 Skrevet 10. januar 2012 aaaah herreguuuud... dumme noZZZZmonster
Gjest Bandit Skrevet 10. januar 2012 #32 Skrevet 10. januar 2012 Ok, man er tydeligvis forskjellig Jeg er ikke avhengig av å "fylles" for å komme. For meg er det rytme, samspill og en knipende god innsats fra min side som er oppskriften på the big O. Det jeg er aller mest avhengig av er å knipe og stramme musklene, og det styrer jeg jo selv. En mann skal ha temmelig liten penis for at jeg skulle anse ham som et umulig prosjekt. Det er vel knipinga og stramminga denne madammen i videoen (og tydeligvis flere til) har problemer med. God sex kommer av sterk seksuell kjemi, lidenskap, samspill, rytme og det å kunne lese partner... og en liten dose teknikk oppå det hele... men også det å gi litt faen, og gi seg hen til øyeblikket. Mye har også med holdninger å gjøre. Har man bestemt seg for at en liten penis vil gjøre en dårlig jobb, vil den nok også gjøre akkurat dette. 1
MaestroR Skrevet 10. januar 2012 #33 Skrevet 10. januar 2012 kjenner en dame som var gift med en med stor pikk, problemet var som hun sa; hun måtte være råkåt hver gang de skulle ha sex eller hun måtte bruke glidemiddel
Gjest True Khaleesi Skrevet 10. januar 2012 #34 Skrevet 10. januar 2012 kjenner en dame som var gift med en med stor pikk, problemet var som hun sa; hun måtte være råkåt hver gang de skulle ha sex eller hun måtte bruke glidemiddel Slik var det her å. Luksusproblemer heter det.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #35 Skrevet 10. januar 2012 Nå er det vel størrelsen på hjernen eller hjernens evne til tenning som er mest avgjørende? Og denne tenningen medfører forhåpentligvis ereksjon, så det ville vel da bli 2. prioritet. En ereksjon som kan vare. Jeg ser vel ikke bort fra at noen kvinner tenner litt ekstra hvis mannens penis er litt større ennn vanlig. Men så er det f.eks. også slik at minst 2/3 av alle kvinner må stimuleres på klitoris for å få orgasme. I tillegg er det jo også slik at de fleste menn har ganske vanlig penisstørrelse, så hvis uvanlig stor penis hadde vert fryktelig viktig, så hadde det jo ikke stått særlig bra til med tenning og sex i de tusen hjem. I mine unge dager trodde jeg at jeg seksuelt kunne "flyte" godt på en forholdsvis kraftig bygget penis. Der tok jeg feil gitt. Følelser, kjemi, kommunikasjon, tenning, respekt, gjensidighet, humor m.m. er faktorer som skaper god sex. Og har man først kommet dit, er et velfungerende verktøy viktigere enn om det finnes noen centimeters variasjon i en eller annen retning. En venninne av meg pleier å si at de kvinnene som ikke har knekt koden i forhold til det relasjonelle i parsexen, ofte ender opp med å plassere skylden for et litt fattig seksualliv på partnerens kjønnsorgan. Og akkurat det er litt typisk for den typen kvinner som framstår i disse videosnuttene. Sansynligvis er de sponset av plastikkindustrien som gjerne vil skape en oppfatning av mindreverdighet hos menn som da vil svi av mye penger på juksepiller eller risikable operasjoner. 1
MaestroR Skrevet 10. januar 2012 #36 Skrevet 10. januar 2012 Luksusproblem eller ikke,- hans problem var at han aldri fikk oppleve analsex med henne
Gjest True Khaleesi Skrevet 10. januar 2012 #37 Skrevet 10. januar 2012 Luksusproblem eller ikke,- hans problem var at han aldri fikk oppleve analsex med henne Hehehe. Ja, jeg ser den. Det kan være fryktelig vondt siden man blir temmelig raskt sår der bak. Heldigvis for eksen min så tente jeg på smerte..
Gjest -J- Skrevet 10. januar 2012 #38 Skrevet 10. januar 2012 (endret) Min erfaring er at mange selv-proklamerte size queens ofte har problemer med selvtilliten sin og ofte er interessert i å komme med provoserende utfall slik som den unge flotte damen i videosnuttet. Sannsynligvis er ikke størrelsen så viktig selv for henne, selv om mange damer trolig har en preferanse som konverger et stykke over gjennomsnittet. Ingenting galt med det. Etter å ha lest om problemstillingen sporadisk gjennom flere år, må jeg bare konkludere med at størrelsen er mindre viktig enn vi menn liker å tro. En stor penis vil nok visuelt sett være veldig tennende, men kan i verste fall være upraktisk under selve akten. Faktisk kan det være en fordel å ha en gjennomsnittlig penis, da man kan være mye røffere og "brutal" uten at kvinnen trenger underlivsoperasjon etter samleie. Man kan slippe seg mer løs uten å tenke seg om. Ellers finnst det jo øvelser både for menn og kvinner som gjør at de kan nærme seg hverandre om ting er litt løsere enn de skulle ønske. Konklusjonen min er at om sex kun handlet om en stor penis, så kunne de fleste kvinner betjene seg selv med en stor og naturtro dildo. Heldigvis for oss menn, kan ikke en dildo tilfredsstille annet enn flyktig begjær og erstatter ikke det psykologiske aspektet (som er det viktigste), nærhet, kyss, varme, spytt, slikking, dominans, etc, som sex gir. Så lenge en mann ikke har en mikropenis (beklager om noen blir støtt) og er ekstremt trygg på seg selv, vet hva han gjør, er oppmerksom på dama, gjerne er litt fysisk dominerende (ikke for alle), så tror jeg de færreste kvinner vil klage. Til sammenligning, vil jeg anta at en del kvinner ville klage på en som er over gjennomsnittet og virkelig ikke vet hva han gjør og fremstår som usikker. Endret 10. januar 2012 av -J- 1
Hed85 Skrevet 12. januar 2012 #39 Skrevet 12. januar 2012 Hva vil dere si er en mikro, liten, normal, stor penis da?
Gjest True Khaleesi Skrevet 12. januar 2012 #40 Skrevet 12. januar 2012 (endret) Mikro: Under 7 cm Liten: 7-12 Normal: 12-18 Stor: 18 +++++ Endret 12. januar 2012 av True Khaleesi 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå