Gå til innhold

Doez sice matters?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig i dette selv. Aldri hatt så god sex som jeg har med kjæresten jeg har nå! :jepp:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nize overskrift!

• Liker 11
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Nize overskrift!

ja, er du ikke enig i hva denne fruen sier på vidoe`en?

:fnise:

nejda..men sice matters til en viss grad..er den minimini, slik at det ikke funker å ha sex, da does it matters! men en penis som har en helt normal lenge, er nok det altså! trenger ikke en giga-penis for å ha bra sex!

desuten trengs det bare litt festlige og kreative stillinger til om penisen ikke er av det største slaget!

ingen hindring! bare en liten utfordring :fnise:

Endret av NozMonster
  • Liker 2
Gjest Blubberella
Skrevet

Mye klipping på filmen der, så jeg tror hun virkelig har tenkt lenge på hver setning for å få dem slående nok :fnise:

Greit at hun må ha store peniser for å kose seg, men å påstå at alle damer som er uenige snakker bullshit og har kjærester med små peniser, er bare komisk. Litt sånn "ååå se på tøffe meg som lager provoserende film på youtube!" Ung og umoden tulledame.

• Liker 5
Gjest Survival
Skrevet

Utrolig teit. Hun må ha hatt dårlig sex.

• Liker 2
Skrevet

Hun virka helt blåst.

• Liker 2
Gjest True Khaleesi
Skrevet

Klart det har noe å si. Å si at størrelse er betydningsløst er det samme som å lyve.

Men hun virka blåst.

• Liker 1
Skrevet

Klart størrelse betyr noe, men naturligvis gir god teknikk også et fortrinn

• Liker 1
Gjest Blubberella
Skrevet

Klart det har noe å si. Å si at størrelse er betydningsløst er det samme som å lyve.

Men hun virka blåst.

Det samme som å lyve? Er det ikke mulig å ha en annen oppfatning om saken enn deg uten å lyve?

Selvsagt vil en bitteliten mikropenis være et problem rent teknisk, men siden det finnes særdeles få menn med mikropenis blir det svært sjeldent et problem. De fleste menn er helt normalt utstyrt og har ingen problemer med å penetrere og gi damer det de trenger så lenge dama gidder å gjøre en innsats også. Greia er bare at mange damer (inkludert dama på filmen) tenker ikke akkurat mikropenis når de snakker om "små peniser".

• Liker 3
Gjest True Khaleesi
Skrevet

Det samme som å lyve? Er det ikke mulig å ha en annen oppfatning om saken enn deg uten å lyve?

Selvsagt vil en bitteliten mikropenis være et problem rent teknisk, men siden det finnes særdeles få menn med mikropenis blir det svært sjeldent et problem. De fleste menn er helt normalt utstyrt og har ingen problemer med å penetrere og gi damer det de trenger så lenge dama gidder å gjøre en innsats også. Greia er bare at mange damer (inkludert dama på filmen) tenker ikke akkurat mikropenis når de snakker om "små peniser".

Jeg tror ikke på de som sier at størrelsen ikke har noe å si. Og nå sier du det jo selv siden du trekker fram mikropeniser som absolutt har noe med størrelse å gjøre.

Dersom en sier at størrelsen ikke har alt å si, så er det mer troverdig. Men at den ikke har noe å si i det hele tatt? BS. Med mindre man er aseksuell og ikke setter pris på sex selvsagt. Det er ikke bare kvinner som bryr seg om størrelse, men også menn.

Det er masse mer som spiller inn enn en penisstørrelse, men den har likevel noe å si akkurat som at utseendet og personlighet alltid har noe å si.

• Liker 1
Gjest Blubberella
Skrevet

Siden jeg tar utgangspunkt i normale peniser vil jeg si at størrelse har svært lite å si. Ekstremt lite. De aller fleste menn har en velfungerende penis, så størrelse blir svært sjeldent et problem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig i dette selv. Aldri hatt så god sex som jeg har med kjæresten jeg har nå! :jepp:

Har du sovet i engelsktimene eller er overskriften ment å være morsom?

• Liker 3
Skrevet

hvor stor er for stor, min er 18 cm og dama har aldri klaga over at den er for stor, normal tykkelse i forhold til lengden er det også.

Hva er for stort damer?

Gjest Bustenskjold
Skrevet

De ytterst få gangene jeg får klager på størrelsen, tar jeg det med et smil og skylder på ekstrem slitasje :popcorn:

Funker hver gang :popcorn:

• Liker 2
Skrevet

hvor stor er for stor, min er 18 cm og dama har aldri klaga over at den er for stor, normal tykkelse i forhold til lengden er det også.

Hva er for stort damer?

Når skal menn lære at det handler mer om tykkelse enn lengde?

Om penisen er 25 cm men tynn som en spiker, så hjelper det lite.

AnonymBruker
Skrevet

Når skal menn lære at det handler mer om tykkelse enn lengde?

Om penisen er 25 cm men tynn som en spiker, så hjelper det lite.

Hjelper ikke mye om den er 2 cm lang og 25 cm i omkrets heller. :fnise:

• Liker 3
Skrevet

HVis den dama i videoen virkelig syns det hun sier, burde det vel være mulig å beskrive hvorfor. Hun sier bare at det betyr noe, ikke hvorfor. Kjedelig menneske.

• Liker 2
Gjest Levitate
Skrevet

Selv om hun der jenta var ekstremt pen, må jeg si at det manglet veldig mye kunnskap i hodet hennes.... :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig så har størrelsen noe å si! Hvis musa er for dårlig trent og stor, så holder det ikke med en normal penis størrelse!;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes størrelsen har noe å si. Absolutt! Det er i alle fall det jeg har erfart.

Husker jeg hadde sex med en som var under middels for å si det slikt og jeg klarte ikke å komme, fordi han fylte meg ikke nok!

Min nåværende kjæreste har nesten for stor, men det går helt fint for når jeg er kåt så klarer jeg å tilpasse meg hans :sjenert:

Og ja, det ligger noe i det å kjenne at en virkelig blir knulla! :sengekos:

(Men som en trøst så blir jeg kjempe våt også, noe som gjør at jeg kjenner mindre dersom den er liten)

Denne må bli anonym gitt!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...