-Fiona- Skrevet 10. januar 2012 #21 Skrevet 10. januar 2012 jeg ser ikke for meg at elskere planlegger hva de skal gjøre et halvt år frem i tid men det kunne jo hende jeg tar feil. det er dere som er alt for kompliserte. :gjeiper: (Det vet jeg, men det er litt vanskelig å innrøme.. Det er jo JEG som ikke klarer å bli klok på dere mannfolk.. Derfor er det litt vanskelig å se logikken i at jeg er den av oss som er mest komplisert, likevel er det jeg som ikke forstår, men jada.. jeg er klar over det... )
Steinar40 Skrevet 10. januar 2012 #23 Skrevet 10. januar 2012 nei, han er ikkje oppteken andre plasser.... Så hvorfor holdes det hemmelig da?
Steinar40 Skrevet 10. januar 2012 #24 Skrevet 10. januar 2012 Selv om man vil holde det hemmelig, betyr ikke det nødvendigvis at det er utroskap inne i bilde. Hvilke andre gode grunner skulle det være?
Steinar40 Skrevet 10. januar 2012 #25 Skrevet 10. januar 2012 Jeg hadde en elsker som var en svært reisende business mann, vi bodde på hver vår kant, men jeg dro vel egentlig norge og verden rundt etter/med ham. Hadde det fantastisk når vi var sammen. Hovedsaklig var det jo sex vi møttes for, men vi kunne fint gjøre andre ting når vi først møttes. Vi holdt ellers ikke så mye kontakt annet enn en sms nå og da. Han var en del eldre enn meg, og ganske forskjellige. Men det som gjorde det hele spennende. Har opplevd utrolig mye sammen. Men til tider var det tøft. Spesielt når man er singel, og begynner å lengte etter noe mer fast. Når jeg dro fra ham følte jeg meg mer ensom. Varte i over 2 år. Det hindret nok litt muligheten for å treffe andre menn... Hindret litt!? Dette er en såkalt "show stopper" deluxe!
Gjest Bustenskjold Skrevet 10. januar 2012 #26 Skrevet 10. januar 2012 Hvilke andre gode grunner skulle det være? Men jøss, er du så fantasiløs? Det kan være mange grunner til å holde et rent elsker-elskerinneforhold hemmelig, feks : -betydelig aldersforskjell (folk elsker jo å slarve/trekke konklusjoner) -ikke helle bensin på bålet til nysgjerrige nabo/slarvekjerringer -annen familie med i bildet. (han er neppe interessert i å måtte presentere elskerinnen for mora si siden hun automatisk vil tro sitt) -men den mest gyldige grunnen er at det er og forblir en sak mellom de to involverte parter 1
Steinar40 Skrevet 10. januar 2012 #27 Skrevet 10. januar 2012 Men jøss, er du så fantasiløs? Det kan være mange grunner til å holde et rent elsker-elskerinneforhold hemmelig, feks : -betydelig aldersforskjell (folk elsker jo å slarve/trekke konklusjoner) -ikke helle bensin på bålet til nysgjerrige nabo/slarvekjerringer -annen familie med i bildet. (han er neppe interessert i å måtte presentere elskerinnen for mora si siden hun automatisk vil tro sitt) -men den mest gyldige grunnen er at det er og forblir en sak mellom de to involverte parter Hovedsaken er vel å ikke gi andre "feil" (dvs riktig) inntrykk, tenker jeg. Og det er selvfølgelig lett å forstå hvorfor dette gjøres. Falskt er det uansett. Og kan fort straffe seg senere.
Gjest Bustenskjold Skrevet 10. januar 2012 #28 Skrevet 10. januar 2012 Hovedsaken er vel å ikke gi andre "feil" (dvs riktig) inntrykk, tenker jeg. Og det er selvfølgelig lett å forstå hvorfor dette gjøres. Falskt er det uansett. Og kan fort straffe seg senere. På seg selv kjenner man andre? Hva er falskt i å ha en elsker/elskerinne som er like singel som en selv? Hadde jeg vært i samme situasjon, hadde jeg også ønsket det relativt diskret. Ikke i den grad at ikke bilen hennes kunne stått parkert utenfor huset mitt en natt eller helg, eller at naboene mine gidder bry seg. Men det er og blir en privatsak, at han i dette tilfellet ønsker å holde det hemmelig betyr ikke nødvendigvis at han skjuler noe.
makkapakka Skrevet 10. januar 2012 #29 Skrevet 10. januar 2012 (endret) ja men kun oppi hodet! Endret 10. januar 2012 av makkapakka
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 10. januar 2012 #30 Skrevet 10. januar 2012 På seg selv kjenner man andre? Hva er falskt i å ha en elsker/elskerinne som er like singel som en selv? Hadde jeg vært i samme situasjon, hadde jeg også ønsket det relativt diskret. Ikke i den grad at ikke bilen hennes kunne stått parkert utenfor huset mitt en natt eller helg, eller at naboene mine gidder bry seg. Men det er og blir en privatsak, at han i dette tilfellet ønsker å holde det hemmelig betyr ikke nødvendigvis at han skjuler noe. slutt å krangle! han er singel, eg er singel!
Gjest Armule Skrevet 10. januar 2012 #31 Skrevet 10. januar 2012 Hvilke andre gode grunner skulle det være? Andre gode grunner? Jeg vil ikke si utroskap er en god grunn til å holde en elsker hemmelig.. Men som påpekt, det er da ikke vanskelig å kunne tenke seg grunner til å holde slikt hemmelig.
Steinar40 Skrevet 10. januar 2012 #32 Skrevet 10. januar 2012 Andre gode grunner? Jeg vil ikke si utroskap er en god grunn til å holde en elsker hemmelig.. Men som påpekt, det er da ikke vanskelig å kunne tenke seg grunner til å holde slikt hemmelig. Når man bare tenker på seg selv så vil jeg faktisk tro at man tenker at alle grunner er gode grunner, ja. Ikke sant? hehe
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #33 Skrevet 10. januar 2012 Ja, lekebutikken er stengt nå! Så får han vise at han har fortjent å slippe til igjen... Ble plutselig veldig vanskelig å vite hva han mener... Snakker elskere om "til sommeren når vi skal ditt og datt" f.eks? Menn er ALTFOR kompliserte, enda de er så enkle Nei 1
Becka Skrevet 10. januar 2012 #34 Skrevet 10. januar 2012 Hindret litt!? Dette er en såkalt "show stopper" deluxe! Nei det hindret LITT sa jeg. Det vet vel jeg bedre enn deg.
Becka Skrevet 10. januar 2012 #36 Skrevet 10. januar 2012 På seg selv kjenner man andre? Hva er falskt i å ha en elsker/elskerinne som er like singel som en selv? Hadde jeg vært i samme situasjon, hadde jeg også ønsket det relativt diskret. Ikke i den grad at ikke bilen hennes kunne stått parkert utenfor huset mitt en natt eller helg, eller at naboene mine gidder bry seg. Men det er og blir en privatsak, at han i dette tilfellet ønsker å holde det hemmelig betyr ikke nødvendigvis at han skjuler noe. Og noen kan jo finne det mer spennende å holde det hemmelig..
Gjest Bustenskjold Skrevet 10. januar 2012 #37 Skrevet 10. januar 2012 Og noen kan jo finne det mer spennende å holde det hemmelig.. Ssshhh.... Vi vil vel ikke at folk skal begynne å prate? Men fra spøk til alvor, godt poeng. Ble bare litt provosert av at hemmelig liksom skal være jevngodt med utroskap, tyder på dårlig fantasi i mine øyne
anonymeline Skrevet 10. januar 2012 #38 Skrevet 10. januar 2012 Jeg har det. Vi begynte å date for et år siden, men det ble liksom ikke de dype følelsene selv om vi har en vanvittig kjemi "på rommet". Så i snart ett år har vi fungert som elskere, og vi har pratet mye om dette (og så klart andre ting). Ting i forhold til "forholdet" vårt vi har pratet om, er f.eks å si i fra hvis man blir opptatt med noen andré, da avslutter vi. Ved siden av at vi møtes en eller to ganger i uken, så har vi ikke så mye kontakt. Et par dager i uker kan vi sende mld/ringes, men det er som regel hvis det er noe. Jeg kan f.eks spørre om hjelp med å bære tunge ting, og lignende. For meg fungerer dette fint, da jeg i utgangspunktet ikke er klar for noe forhold. Men jeg merker jo noen kvelder at jeg savner en armkrok til filmen, men ikke da nødvendigvis hans.
Becka Skrevet 10. januar 2012 #39 Skrevet 10. januar 2012 Ssshhh.... Vi vil vel ikke at folk skal begynne å prate? Men fra spøk til alvor, godt poeng. Ble bare litt provosert av at hemmelig liksom skal være jevngodt med utroskap, tyder på dårlig fantasi i mine øyne Absolutt sant. Men det er jo ikke så rart, er jo ofte det man forbinner med det å holde det hemmelig. Og nok den hyppigste årsaken.. Men så slettes ikke den eneste ene.
Steinar40 Skrevet 10. januar 2012 #40 Skrevet 10. januar 2012 Nei det hindret LITT sa jeg. Det vet vel jeg bedre enn deg. Si ikke det. Det er nemlig ikke sikkert at du vet hvor mye det hindret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå