Gå til innhold

Har dere en fast elsker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som er single, har noen av dere en fast elsker?

Hvordan fungerer det? Er dere gode venner også hvor dere prater om ting og finner på sosiale ting sammen eller er treffes dere kun for det seksuelle?

Har dere en avtale om hva dere gjør dersom dere evt treffer noen andre dere har sex med eller får følelser for?

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

er singel og har to faste...

med han eine er det hemmelig...me treffes når han kan ca 1-2 gonger i mnd. heime oss meg, snakkar om alt mogleg. ringes ofte...

med han andre er det åpent, treffes hos han eller meg. når han ikkje er på skiftarbeid sjåast me ca 7-8 gonger i mnd...snakkar veldig godt i lag, lenge. han kan vera her i mange timar kvar gong.

om me finn ein annan er avtalen at me skal sei i frå og slutta når det evt blir alvorleg med den andre....

Skrevet

er singel og har to faste...

med han eine er det hemmelig...me treffes når han kan ca 1-2 gonger i mnd. heime oss meg, snakkar om alt mogleg. ringes ofte...

Så han fyren her er egentlig opptatt på annet hold?

Og det syns du er veldig smart?

Gjest BamseB
Skrevet

Ring VG`s tipstelefon, BamseB er enig med Steinar40

Skrevet

Da jeg var singel, hadde jeg en fuckfriend. Møttes kun til sexdatene, men var ikke bare sex heller. Vi pratet sammen om litt dagligdagse ting, og ble godt kjent med hverandre. Pratet ofte (hver dag nesten) på nett (msn ol.) eller mobil.

Traff vi andre så brukte vi kondomer. Det var avtalen. Men vi hadde oss to som prioritert fuckfriend, var den ene opptatt så var det greit å treffe andre.

Også viktig å ha en avtale om å si ifra om det skulle oppstå romantiske følelser, og ha en god og åpen kommunikasjon vil hjelpe på dette.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Nei,jeg har ikke det.

Rett og slett fordi jeg ikke er intr. i å ha bare sex med noen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har en fast en, ja. Vi har ingen avtaler om noe som helst. Vi henger sammen, prater, ser film og har sex. Funker fett. Han kan ha sex med hvem han vil, vi bruker alltid kondom uansett.

• Liker 1
Skrevet

Nå ble jeg plutselig redd for at han jeg dater ser på meg som en elsker? For det er jo nøyaktig det samme som dere beskriver... Herregud....

Skrevet

nei, han er ikkje oppteken andre plasser....

AnonymBruker
Skrevet

Nå ble jeg plutselig redd for at han jeg dater ser på meg som en elsker? For det er jo nøyaktig det samme som dere beskriver... Herregud....

Det burde du få klarhet i. Min erfaring er at elskerforhold ofte maskeres som dating i begynnelsen.

Gjest Armule
Skrevet

Selv om man vil holde det hemmelig, betyr ikke det nødvendigvis at det er utroskap inne i bilde.

• Liker 3
Skrevet

Han jeg hadde før kunne jeg finne på noe med, se på film med, snakke sammen, ect. Dessverre virket det som han fikk følelser så jeg kuttet ut, var ikke interessert i noe forhold med han i det hele tatt, noe han visste godt. Han jeg har nå er det kun sex, ikke noe mer. :sengekos:

Skrevet

Selv om man vil holde det hemmelig, betyr ikke det nødvendigvis at det er utroskap inne i bilde.

nokon som har skjønte det.

Skrevet

Det burde du få klarhet i. Min erfaring er at elskerforhold ofte maskeres som dating i begynnelsen.

:sjenert:

DRITT!!

Jeg sa jo helt i starten at jeg var ferdig med sånt... Er menn i stand til å overse det?

Skrevet

Jeg hadde en elsker som var en svært reisende business mann, vi bodde på hver vår kant, men jeg dro vel egentlig norge og verden rundt etter/med ham. Hadde det fantastisk når vi var sammen. Hovedsaklig var det jo sex vi møttes for, men vi kunne fint gjøre andre ting når vi først møttes. Vi holdt ellers ikke så mye kontakt annet enn en sms nå og da. Han var en del eldre enn meg, og ganske forskjellige. Men det som gjorde det hele spennende. Har opplevd utrolig mye sammen. Men til tider var det tøft. Spesielt når man er singel, og begynner å lengte etter noe mer fast. Når jeg dro fra ham følte jeg meg mer ensom.

Varte i over 2 år. Det hindret nok litt muligheten for å treffe andre menn...

Skrevet

:sjenert:

DRITT!!

Jeg sa jo helt i starten at jeg var ferdig med sånt... Er menn i stand til å overse det?

De er nok i stand til det, men det er jo ikke sikkert han gjør det. Det kan godt hende han liker deg! Hva med å stoppe med sex en stund? Det er en grunn til at jeg ikke har sex emd en fyr jeg er interessert i før laaangt uti greia :fnise:

Skrevet

De er nok i stand til det, men det er jo ikke sikkert han gjør det. Det kan godt hende han liker deg! Hva med å stoppe med sex en stund? Det er en grunn til at jeg ikke har sex emd en fyr jeg er interessert i før laaangt uti greia :fnise:

Ja, lekebutikken er stengt nå! :P Så får han vise at han har fortjent å slippe til igjen...

Ble plutselig veldig vanskelig å vite hva han mener... Snakker elskere om "til sommeren når vi skal ditt og datt" f.eks? :P

Menn er ALTFOR kompliserte, enda de er så enkle :P

Gjest padawan
Skrevet

jeg ser ikke for meg at elskere planlegger hva de skal gjøre et halvt år frem i tid men det kunne jo hende jeg tar feil.

det er dere som er alt for kompliserte. :gjeiper:

Skrevet

Ja, lekebutikken er stengt nå! :P Så får han vise at han har fortjent å slippe til igjen...

Ble plutselig veldig vanskelig å vite hva han mener... Snakker elskere om "til sommeren når vi skal ditt og datt" f.eks? :P

Menn er ALTFOR kompliserte, enda de er så enkle :P

Menn er kompliserte? Det er jo du som kompliserer ting her, utfra andres erfaringer.

Du får snakke med ham, og finne ut om han ser en fremtid med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...