Gå til innhold

Deprimert og mangler motivasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har for ikke lenge siden startet hos psykolog grunnet depresjon. Det har vært pågående i over et halvt år nå. Og jeg er sliten og lei. Hele tiden. Jeg vet om så mange ting som kan hjelpe meg i hverdagen, gå tur, være med venner etc. Gjøre en liten ting hver dag. Men den siste uka har jeg bare latt alt falle og sliter med å komme meg opp. Døgnet mitt er helt snudd og jeg har ikke ork, og finner ikke motivasjon til å gjøre noe med tilværelsen.

Vær så snill. Ingen spydige kommentarer om "bare kom deg opp" eller noe. Da vet man helt klart ikke hvordan det er.

Mitt eneste spørsmål er; hvor skal jeg hente motivasjon og styrke til å prøve enda en gang etter så lang tid å gjøre det bedre. Og ikke minst; er det noen andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mitt eneste spørsmål er; hvor skal jeg hente motivasjon og styrke til å prøve enda en gang etter så lang tid å gjøre det bedre. Og ikke minst; er det noen andre som har det sånn?

Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det.

Har du og psykologen din diskutert medisiner?

Skrevet

Nei, egentlig ikke. Men det er mest fordi jeg ikke vil gå på noe. Føler det, selv om det er individuelt, men for meg, viktig å kjenne at "lykken" er ekte når den er der.... Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Jeg bare har ikke hatt lyst. Hvis det var antideprisiva du tenkte på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...