Gå til innhold

kjøp av brudekjole i Danmark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei allesammen!

Hadde egentlig bestemt meg for å leie kjole i Norge, men så var det noen som sa til meg at jeg får kjøpt kjole i Danmark for samme prisen som man får leid i Norge.

er det noen som har erfaring og i så fall hvor i Danmark (og hvilke butikk)?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har kjøpt kjole gjennom RanneiH. BILLIG, også tok hun seg av alt med avgifter og sånn. Du kan jo høre med henne...

http://ranneih.antimon.org/

#Trine#

Skrevet

Skal selv kjøpe kjole i Danmark, men vet ikke hvor enda.

Men søsteren min var i Københanv nå nylig og gikk innom 4 butikker. Den dyreste kjolen hun hadde sett på kostet 4000,- !!

Hun hadde også spurt hvor mye en helt enkel, hvit brudekjole uten alt for mye dill kostet, og fikk da beskjed om at du kunne få en slik for rundt 1500,-

Vet at det finnes butikker i Danmark som har nettsider, og en av dem gir 500,- i rabatt til norske kjøpere.

Lykke til!12

Skrevet

Lucy: Kjøpte du kjolen i butikk eller bare ringte/mailet du?? Jeg liker også veldig godt Lily kjoler, men skal egentlig ikke til Danmark...

Skrevet

On 2002-05-21 16:11, meta wrote:

Lucy: Kjøpte du kjolen i butikk eller bare ringte/mailet du?? Jeg liker også veldig godt Lily kjoler, men skal egentlig ikke til Danmark...

meta: Jeg dro til Kjøbenhavn og kjøpte den i butikk der (på Strøget). Forloveren min bor der, så besøkte jeg henne også, så det passet ganske bra. icon_smile.gif Det jeg kan si generellt om kjolene, var at de var veldig fine (prøvde mange), og størrelsene var som her hjemme, kjøpte i samme størrelse som jeg vanligvis bruker.

Lykke til da! icon_smile.gif12

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt kjolen min i Danmark. Vi var der i konfirmasjon, så jeg slo to fluer i en smekk.

Lillybutikken i Aalborg er vel den som er nermest Fredrikshavn hvis man tar båten dit, ellers er jo København greit da.

Jeg kjøpte to-delt kjole - pris NOK 4200,-

jeg kjøpte også underskjørt, sjal, veske, strømpebånd og oppbevaringspose til kjolen. Totalt NOK 5200,-

Glemte å skrive at det kan lønne seg å prøve kjolene i en Brudesalong her hjemme før du reiser, så sparer du litt tid. Lilly kjoler har de både hos Kristins på Lillestrøm og hos Fru Larsen i Sandefjord.

vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: August den 2002-05-22 00:44 ]

Skrevet

Hei Ida!

Jeg var i København i april for å kjøpe kjole. Hadde plukket ut en kjole fra Lilly som jeg ville ha. For det første var det kjempelang kø. Tre timers kø på en tirsdag. Anbefaler deg derfor å bestille time dersom du velger å dra dit. For det andre sender ikke Lilly til Norge. De hadde nemlig ikke min størrelse, derfor ble det en bomtur for min del. Reiser til Fru Larsen i Sandefjord på tirsdag. Hun har Lilly kjoler til ca. 1000 - 1500 kr dyrere enn i Danmark. Med tanke på kurs og reiseutgifter utgjør ikke dette store forskjellen.

Lykke til med kjolekjøp!

Gjest Anonymous
Skrevet

Dersom du ønsker Lilly kjole er det bare å ringe ned på forhånd til den butikken du vil besøke. Siden de er en landsdekkende kjede får de sendt kjoler fra andre butikker. Det er i alle fall den beskjeden jeg fikk når jeg var i Holstebro i påsken. Men det er en god ide å prøve i norske salonger før du drar ned og kjøper.

Jeg reiser ned til DK om 3 uker for å kjøpe kjolen min. Hadde bestemt meg for en Lilly, men tar en ekstra tur innom en annen butikk bare for å være helt sikker.

Skrevet

kjære alle sammen!!!

Tusen takk for alle svar og tips!!!

skal tenke litt til før jeg bestemmer meg.

koser fra Ida

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...