AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Jeg blir sprø av disse tablettene. De "oppfører" seg helt forskjellig fra dag til dag. Jeg spiser omtrent det samme hver dag, og tar de til samme tid, men kan risikere helt forskjellig reaksjon fra dag til dag. Jeg opplever også noen bivirkninger, men det er helt umulig å si hvilke dager de kommer.. Hva kan dette komme av?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Det er forresten snakk om de tablettene man svelger, ikke stikkpillene.
Gjest scorpius Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Dulcolax skal bare brukes ved forstoppelse og ikke over lengre tid. Det kan føre til alvorlige problemer med tarmfunksjonen. Synes egentlig du burde trappe ned (hvis du bruker det så ofte som hver dag) eller slutte helt.
Kosemose Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 Til TS Da vi ikke kan vite hvilke kompetanse som ligger til grunn for svarene du får, stenger jeg tråden og anbefaler deg å ta kontakt med fastlegen din eller en farmasøyt på apoteket for råd og informasjon ang disse tablettene og bruken av dem. Kosemose, mod
Fremhevede innlegg