Gå til innhold

Den store fetisjtråden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men hallo! hva betyr det når noen liker kveling og spnak og heftig carzy shitt sex? burde jeg være bekymret?? for han jeg dater liker dette! ahahha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hallo! hva betyr det når noen liker kveling og spnak og heftig carzy shitt sex? burde jeg være bekymret?? for han jeg dater liker dette! ahahha

Bekymret? Føl deg heldig. :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner ekstremt på å prøve å ha sex med dama når hun sover, se hvor langt jeg kommer uten at hun våkner.

Det startet en gang i fylla når vi skulle ha oss, og hun sovna splitter naken på sofaen og jeg slikka henne til den mest sinnsyke orgasmen jeg noen gang har opplevd henne ha, alt mens hun sov. Knulla henne 5 ganger i tillegg etterpå uten at hun våkna. Det er eneste gangen jeg har vært så tent at ereksjonen gjorde fysisk vondt :P

Etter dette fulgte mange spennende måneder med generelt lite søvn for min del :P Kom i mål er par ganger, men betydelig vanskeligere uten fyllekuler.

Dessverre ble hun til slutt lei av å til stadighet bli vekt :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekymret? Føl deg heldig. :lur:

haha, jeg burde kanskje det.. iallefall når jeg leser at det er flere som liker det her:o men det er KG da.. så hva gir du meg!:P Nå er jeg litt rar så jeg lurer på hvorfor noen tenner på slike ting.. altså såklart.. digg med en som er litt røff og tar initiativ til litt annerledes ting, god knows we need em! meeen, why lissom.. hvorfor tenner han på det? haha, du skal få slippe å svare:p

Endret av miamia23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

haha, jeg burde kanskje det.. iallefall når jeg leser at det er flere som liker det her:o men det er KG da.. så hva gir du meg!:P Nå er jeg litt rar så jeg lurer på hvorfor noen tenner på slike ting.. altså såklart.. digg med en som er litt røff og tar initiativ til litt annerledes ting, god knows we need em! meeen, why lissom.. hvorfor tenner han på det? haha, du skal få slippe å svare:p

Du har vel dine ting du tenner på også? :gjeiper: :lur:

Jeg glemte å si at jeg liker pene hender! Og viss han har en tatovering på ene handa så er det som nøtter i brownies! Du liker brownies, men viss den har nøtter i seg blir den ekstra god :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha, jeg burde kanskje det.. iallefall når jeg leser at det er flere som liker det her:o men det er KG da.. så hva gir du meg!:P Nå er jeg litt rar så jeg lurer på hvorfor noen tenner på slike ting.. altså såklart.. digg med en som er litt røff og tar initiativ til litt annerledes ting, god knows we need em! meeen, why lissom.. hvorfor tenner han på det? haha, du skal få slippe å svare:p

Hvorfor tenner noen på noe som helst? Jeg tror ikke noen kan forklare det. Mitt forslag er at du prøver det, så kanskje du finner svaret selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner ekstremt på å prøve å ha sex med dama når hun sover, se hvor langt jeg kommer uten at hun våkner.

Det startet en gang i fylla når vi skulle ha oss, og hun sovna splitter naken på sofaen og jeg slikka henne til den mest sinnsyke orgasmen jeg noen gang har opplevd henne ha, alt mens hun sov. Knulla henne 5 ganger i tillegg etterpå uten at hun våkna. Det er eneste gangen jeg har vært så tent at ereksjonen gjorde fysisk vondt :P

Etter dette fulgte mange spennende måneder med generelt lite søvn for min del :P Kom i mål er par ganger, men betydelig vanskeligere uten fyllekuler.

Dessverre ble hun til slutt lei av å til stadighet bli vekt :(

*puh* jeg ble litt småtent av det innlegget hahaha. Har alltid drømt om å våkne av at kjæresten holder på med noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror min kjæreste har fetisj for rumper .. Hvordan kan jeg " mate " denne fetisjen? Jeg har ganske stor rumpe selv da så kan jo bruke den på en eller annen måte ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*puh* jeg ble litt småtent av det innlegget hahaha. Har alltid drømt om å våkne av at kjæresten holder på med noe.

Morsomt å se at det er flere av oss :P

Hva med å hinte til det, eller si rett ut at en vakker dag (natt :P) når jeg minst venter det skal du prøve å knulle meg uten at jeg våkner ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

*puh* jeg ble litt småtent av det innlegget hahaha. Har alltid drømt om å våkne av at kjæresten holder på med noe.

Hihi ;) Hadde ikke hatt noe i mot det selv! Eneste problemet er at jeg våkner av den minste ting, så han hadde nok ikke kommet lenger enn å så vidt få dratt ned g-strengen før jeg hadde våknet :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi ;) Hadde ikke hatt noe i mot det selv! Eneste problemet er at jeg våkner av den minste ting, så han hadde nok ikke kommet lenger enn å så vidt få dratt ned g-strengen før jeg hadde våknet :filer:

Syns jeg ser en utfordring? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Du har vel dine ting du tenner på også? :gjeiper: :lur:

Jeg glemte å si at jeg liker pene hender! Og viss han har en tatovering på ene handa så er det som nøtter i brownies! Du liker brownies, men viss den har nøtter i seg blir den ekstra god :gjeiper:

Jeg har tydeligvis nøtter i meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Morsomt å se at det er flere av oss :P

Hva med å hinte til det, eller si rett ut at en vakker dag (natt :P) når jeg minst venter det skal du prøve å knulle meg uten at jeg våkner ? :P

Ja.. Det skal jeg faktisk si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...