Loca Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Skadet meg skikkelig i fylla også. Skikkelig fæle knær ++, men knæra som er verst! (Bildet er tatt for en uke siden) Nå har det kommet masse svart oppå, og er kjempetørt. Dersom jeg bøyer kneet for mye, og det sprekker opp blør det. Det er såvidt jeg greier å gå ordentlig, og dette er kjempevondt. Gått en uke i dag. Hvor lenge må jeg vente før smertene er borte. Kutta ut paracetten nå, men er allikevel forsatt vondt. Brukt jodd på det. Spørsmålet er om jeg burde gå til legen, og hvor lenge dette marerittet varer. Dette gjentar seg aldri!
Gabler Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Hvis det går lang tid uten at såret blir bedre, kan det jo hende at du har fått en infeksjon, og da bør du nok ta en tur til legen
Brunhilde Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Det sorte og kjempetørre er nok skorpe som kommer når sårene gror. Hvis det er rødt og varmt, samt at det kommer puss burde du nok kontakte lege. Skrubbsår kan være såre lenge, spesielt på knærne som bøyes og strekkes hele tiden. 1
Loca Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2012 Det sorte og kjempetørre er nok skorpe som kommer når sårene gror. Hvis det er rødt og varmt, samt at det kommer puss burde du nok kontakte lege. Skrubbsår kan være såre lenge, spesielt på knærne som bøyes og strekkes hele tiden. I hvert fall verre enn vanlig skrubbsår Det er ekstremt vondt, og kan ikke ha noe klær over med mindre jeg bruker plaster. Blitt litt bedre, men tror jeg ringer legen i morgen. Mulig med noe salve kanskje?
Gjest Consensio Skrevet 8. januar 2012 #5 Skrevet 8. januar 2012 Jeg ville smurt dem inn med salve. Hold det fuktig hele tiden med en fet krem. God bedring
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #6 Skrevet 8. januar 2012 Smør på en salve, gjerne pysiseptsalve eller om du har fucidin e.l og legg på kompresser oppe på. Da holder skorpen seg myk og det gjør ikke så vondt å bøye knærne. Men å ringe legen er ikke så dumt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå