Gå til innhold

Inspirerende blogger.

Fremhevede innlegg

Skrevet

http://mewkid.net/

Fargerik og glad, lysner hverdagen min litt.

http://siljesreise.com/

Inspirerende og informerende.

Synes begge disse bloggerne er kreative jenter som virker snille og gode. Begge legger ut oppskrifter innimellom. Hovedgrunnen til at jeg synes de er inspirerende, er at det virker som om de får til å leve sine liv slik de vil (så godt det lar seg gjøre). Det er noe jeg prøver hardt for å få til selv.

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange fine blogger her!

Synes de som deler av seg selv og har egne meninger er inspirerende!

Skrevet

Jeg kom over denne bloggen, som skrives av en jente som holder på med bokbinder-utdannelse og som ellers deler sine kreative prosjekter. Syns den er inspirerende å lese.

• Liker 1
Skrevet

Jeg leser mye interiør, og elsker disse.

Magasinet Studio: www.studiomag.no

Hvitstil: www.hvitstil.com

Dekor8: decor8.com

Skrevet

Jeg kom over denne bloggen, som skrives av en jente som holder på med bokbinder-utdannelse og som ellers deler sine kreative prosjekter. Syns den er inspirerende å lese.

Denne var kjempefin! :D
Skrevet
Tegnehanne inspirerer meg til å ville være morsommere! :)
  • Liker 4
Skrevet

Frøken Makeløs er veldig bra :)

Skrevet

Leser denne bloggen for tiden, er så innmari fine bilder der. Men hysj. Det er min lille bride to be-hemmelighet. Har mange fine "hobby"tips og, blant free printable's og liknende.

Og så bør dere lese denne. Det er bare et magasin der, men det er så utrolig nydlig.

Gjest Spinell
Skrevet

Enig i både Tegnehanne og Frøken Makeløs, som på svært ulike måter absolutt er verdt å lese/se.

Ellers kappes interiørbloggerne i å anbefale Keiserens nye trær for tiden, og det er absolutt en inspirerende interiørblogg. Jeg deler ikke smak med dem på alle områder, men de er kreative nok til at man kan hente ideer.

Selv om hun ikke skriver så ofte som hun gjorde i forrige blogg, er også Ida Jackson lesverdig. Hennes kunnskapsrikdom er inspirerende i seg selv.

Skrevet

Kan anbefale:

studiomag.no

dekor8.com

apartmenttherapy.com

Digger disse bloggene, den første er norsk

Skrevet

Er mest into interiørbloggere jeg da, og kan selvfølgelig anbefale noen:

www.styleflies.com

www.sfgirlbybay.com

Jeg kan ikke fordra norske interiørblogger, synes de er innholdsløse, og med dårlige bilder/av elendig kvalitet. livslyst.blogspot.com er en favoritt og etter tips har jeg begynt å følge med på et interiørmagasin, www.studiomag.no

Skrevet
Slikejenter! Hun skriver kjempebra, er morsom, reflektert og selvstendig, og lever straks doktorgradsavhandling. Inspirerende? Ja!
  • Liker 1
Skrevet

Anbefaler på det sterkeste Pernille sin blogg:

http://pernilles.blogg.no/

Søt som sukker, tar fine bilder, studerer psykologi i London og skriver kjempebra!

Åh, den var søt, da!
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Fin tråd, leter etter nye blogger. En blogg jeg liker er denne bloggen. Ellers liker jeg å lete på Bloglovin.

AnonymBruker
Skrevet
Erik Ribsskog. Kjempeinspirerende blogg. Viser at det hjelper å stå på til tross for motgang. Han har flyttet til England og startet godtebutikk samtidig som han utgir sine memoarer, så han kombinerer børs og katedral så å si. Så sånn er det.
AnonymBruker
Skrevet

Erik Ribsskog. Kjempeinspirerende blogg. Viser at det hjelper å stå på til tross for motgang. Han har flyttet til England og startet godtebutikk samtidig som han utgir sine memoarer, så han kombinerer børs og katedral så å si. Så sånn er det.

Ventet på at du kom med denne ja... :filer:

• Liker 2
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Fler tips?

Anonym poster: c54b9d2b15d407d52557ebaf1d3528b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...