Gå til innhold

Inspirerende blogger.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser stor diskusjon rundt blogger man IKKE liker.

Hvor lite inspirerende det er, hvordan man får dårlig selvtillit av dem, hvor dårlige forbilder de er.

Hva med å lese blogger som er inspirerende, med bloggere som er gode forbilder? Hva med å gi litt oppmerksomhet til dem? Istedet for å bare snakke om de man ikke kan fordra?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De var ikke særlig inspirerende, spør du meg Flatmajor! Var jo så mye negativt og ekkelt, og direkte teit, på den bloggen!

• Liker 2
Gjest D_flatmajor
Skrevet

De var ikke særlig inspirerende, spør du meg Flatmajor! Var jo så mye negativt og ekkelt, og direkte teit, på den bloggen!

Ja, du er helt sikkert ikke den eneste som mener det. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker postsecret. Den må sjekkes hver søndag :) Noen ganger det deprimerende eller kjedelig. Men stort sett så er det inspirerende og åpner øynene mine og inspirerer meg!

• Liker 1
Skrevet

Er det her jeg skal innrømme at Fotballfrue er mitt treningsforbilde? :fnise: Nei, spøk...

Men blir inspirert av klesstilen til Annette Haga, og liker også interiørsansen til "Tomines Hjem".

For ikke å glemme den svenske bloggeren Kenza

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Jeg er veldig glad i offbeat-bloggene, de har mye fin DIY-inspirasjon og en del artikler som fokuserer på folk som lever på andre vis enn det jeg gjør. Det er foreløbig tre utgaver - offbeat bride, home og mama.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker PiaHysj! Flott jente, inspirerende tekster, vett mellom øra.

AnonymBruker
Skrevet

Ser noen over her nevnte Studenterhjemmet, herlig blogg!

I tillegg liker jeg Mrs Zoidberg. Morsom blogg om musikk, tv og irritasjoner.

Så leser jeg også noen av topplistebloggene. Er det lov å si?:P

AnonymBruker
Skrevet

Ble tipset om http://gullkornfrabi.blogg.no/ fra noen jeg studerer med.

Studerer selv på BI og ler godt av alle de dumme tingene mange av BI-studentene sier og gjør.

AnonymBruker
Skrevet

STFU, Parents

<3

For alle oss som er lei konstant overshare fra småbarnsforeldre på Facebook.

Bloggeren skriver bra og det er faktisk ikke en hatblogg mot småbarnsforeldre. Jeg ble tipset om denne bloggen av en venninne MED barn. :)

AnonymBruker
Skrevet

Er vel en mellomting mellom blogg og nettside, men for de som er interessert i interiør og liker giveaways er www.studiomag.no et fint nettsted. Siden oppdateres jevnlig og en får veldig faglig gode innlegg:)

Skrevet

STFU, Parents

<3

For alle oss som er lei konstant overshare fra småbarnsforeldre på Facebook.

Bloggeren skriver bra og det er faktisk ikke en hatblogg mot småbarnsforeldre. Jeg ble tipset om denne bloggen av en venninne MED barn. :)

Herlig, denne var morsom! :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...