Gå til innhold

Langs veien....

Fredslilja

Anbefalte innlegg

Takk Fisken for så mange gode visdomsord :-) De muntret meg opp!

Etter en sorgtung tirsdag kom en fargerik onsdag. Bestemte meg for å ta en dag fri og bare surre rundt. Så jeg har fått lest litt pensum og kommer litt mer ajour. Gikk en tur og traff på en hel barnehage som gikk på rad og rekke, og jeg måtte bare smile for megselv! Begynner å få tilbake takknemlighetsfølelsen over å være i begynnelsen av livet (forhåpentligvis), at det ligger mange dager foran meg som jeg kan fylle med det jeg har lyst til! Dager som er mine! Mitt liv.. Deilig å smake på de ordene egentlig. At jeg kan fylle mitt liv med mine drømmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ~*Tomine*~

Barnehager på tur kan gjøre underverker på humøret asså ;) Da jeg var på vei hjem fra skolen i går,var det en barnehage som hadde vært på tur i skogen like ved her,jeg måtte bare smile da de gikk forbi og sang,og da kom det fra en av ungene "Se på hun,da!" hun smiler fordi hun liker oss" før gutten hun holdt i hånden utbrøt "Nei,det er sikkert fordi hun er forelska!" Også lo de begge to. Skikkelig søte unger :hjerter:

Ønsker deg en fin onsdag,og en fortsatt fin uke! :)

Du er god som gull,Lilja! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Tomine! Du er så herlig :-)

Nå pakker jeg kofferten min og reiser utenlands i en uke! Skal bli godt å komme seg litt vekk fra alle oppgaver og forpliktelser! Og reise til et litt varmere sted! Ah :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!'

Nå er på nett igjen!

Håper du har hatt mange fargefulle dager nå!

Du er en enestående jente! Den mannen som er så heldig å få dele livet sitt med deg blir heldig! Å bare se, han dukker nok opp når du minst aner det :wink:

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så snille og herlige mot meg..

Har hatt to herlige ferieuker! Dro først ned på kontinentet en tur (tør ikke helt å skrive hvor, for da blir jeg nok avslørt av de som kjenner meg og surfer innom her, og jeg vet ikke helt om jeg er klar for det..). Men hadde en nydelig ferie nede ved middelhavet hvor jeg både fikk slappet av, vært kulturell og shoppet! Og så var det utrolig herlig å kjenne varme solstråler på kroppen igjen! Bare et halvt år til ny sommer! Jeg lever og ånder for sommeren jeg! Elsker solen!

På vei hjem stoppet jeg i Oslo noen dager hvor jeg fikk truffet gamle venner som jeg ikke har sett på aldri den tid, var utrolig koselig! Alltid godt når man kan få pleiet gamle relasjoner, selv om det blir altfor sjeldent. Men det er herlig de gangene man kommer sammen og kjenner at alt er slik det alltid har vært, tross tid og avstand.. Det tror jeg er kjennetegnet på et godt og ekte vennskap. At det ikke vaskes ut av avstand og tid.

Jeg får så utrolig julestemning av å være i Oslo! Vet ikke hva det er, men det å gå på Karl Johan når det er mørkt og kaldt ute, gir meg så julestemning. Så i dag har jeg måtte være riktig streng med megselv, så jeg ikke satt på julemusikk som jeg så gjerne hadde lyst til! Men ikke lenge til jul nå, men før den tid en kjempestor eksamen. Så det blir vel der jeg blir værende i tiden fremover, nedgravd i bøker.. Men på en måte liker jeg det litt også, det å lese til eksamen - skjemme seg selv bort med god brus og lesegodteri :wink:

I kveld har jeg hatt en venninne på middag! Fikk snakket litt om ting og tang! Elsker å ha besøk og dra på besøk, elsker vel sånn generelt sett å være med mennesker. Men synes det er så gøy å gjøre det lille ekstra for mennesker, blir så oppmuntret av å oppmuntre andre!!

Så jeg er glad om dagen, rett og slett! Det går jo igjen at jeg gjerne skulle hatt en å dele denne gleden med, men uansett - jeg er glad!!

Nå skal jeg krype under nyvasket sengetøy og lese kk - kan det egentlig bli bedre? Akkurat nå føles det ikke slik.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at du har det bra for tiden, det gjør meg glad! :)

Høres ut som du har hatt det kjempefint. :klem: :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes ut som en herlig ferie.. Jeg vil også ha penger til å reise bort.. Fortiden har jeg lyst å utforske asia/australia om jeg noen gang får råd.. Men om et par uker så kan det likegjerne være at jeg drømmer om å reise amerika på langs igjen..

Håper du får en super helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uten internett noen uker nå :( Men skal komme tilbake med innspill fra mitt liv og svar til dere som er innom så fort jeg er online igjen! Ha en nydelig uke videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...