Fredslilja Skrevet 30. september 2004 Forfatter #401 Del Skrevet 30. september 2004 Takk for gode hilsener kjære Tomine og baby-E! Har studiedag i dag, og det er herlig. Har ikke tid til å slappe så mye av, for det står tusen ting på programmet, men det er godt med litt avveksling fra jobb! Så jeg har det egentlig veldig bra i dag! Bare noen få uker igjen av praksis :-) Skal bli godt å bli ferdig... Trives veldig godt der, men det er så kjedelig å jobbe gratis i mange uker. For jeg føler virkelig at det er som en jobb når man kommer til siste studieår. Da går en nesten inn som en av det faste personalet. Men men.. Nå skal jeg en tur på skolen for å låne noen pensumbøker, så jeg kan komme meg videre på den lange leselisten min... Ha en god dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 30. september 2004 #402 Del Skrevet 30. september 2004 det er så godt at du finnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 30. september 2004 #403 Del Skrevet 30. september 2004 Lykke til med lesingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. oktober 2004 #404 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei! Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en kjempe flott helg. Klem fra meg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 1. oktober 2004 #405 Del Skrevet 1. oktober 2004 Bare titter innom for å ønske deg en god morgen, og god helg! Takk for koselig hilsen i dagboka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 6. oktober 2004 #406 Del Skrevet 6. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 7. oktober 2004 #407 Del Skrevet 7. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #408 Del Skrevet 7. oktober 2004 Livet mitt er ekstremt fullbooket om dagen, men mellom alle avtalene smiler jeg. Den eneste tiden jeg har hatt tid til å koble av har vært når jeg har vært på kino. Som jeg har vært mye i det siste.. Har sett Uno, Shrek II og Hawaii Oslo de siste ukene. Hawaii Oslo var en utrolig sterk og bra film. Om den fortjener en sekser er jeg nok litt usikker på, men bra var den. Ellers holder jeg på med siste innspurt av praksisen min. Nå er jeg utrolig lei, og gleder meg masse til jeg er 'fri' og kan bare gå på skolen igjen. Kommer nok til å ta noen ekstravakter mellom forelesingene, men det blir på en helt annen måte.. Ellers er jeg bare lykkelig om dagen. Lykkelig over det livet jeg lever. Tidligere har jeg vært litt trist når høsten kommer, men i år så har jeg ikke tid til å sørge over at sommeren ligger bak oss.. Jeg bare lever og har det bra, så går årstidene sin gang.. Men jeg tar meg tid til å fryde meg over alle de fine fargene og den klare luften ute.. Og så drømmer jeg om en ny sommer.... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 7. oktober 2004 #409 Del Skrevet 7. oktober 2004 Å.. Det er jo rent oppmuntrende å lese det du skriver! :D Glad du har det bra, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~*Tomine*~ Skrevet 8. oktober 2004 #410 Del Skrevet 8. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 10. oktober 2004 #411 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hei, bare meg som titter innom med en og litt Når er du ferdig med praksisen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 11. oktober 2004 #412 Del Skrevet 11. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 14. oktober 2004 #413 Del Skrevet 14. oktober 2004 Heisann vennen! Så utrolig godt å lese at verden smiler til deg om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter #414 Del Skrevet 14. oktober 2004 Er endelig ferdig i praksis, og er tilbake på skolebenken! Herlig! Det liker jeg svært godt. Elsker å ha forelesinger, sitter der i et auditorium - bare ta notater og være tilstede!! Ellers er det litt rart å tenke på at jeg bare skal ha en praksisperiode til før jeg er ferdig utdannet sykepleier. Underlig det at jeg snart har meg en utdannelse.. "Lille meg". I mitt eget hodet er jeg ikke voksen enda. I mitt hode passer det ikke at jeg snart skal leve et 'voksent' liv med full jobb osv. Men litt spennende også da!! Er virkelig livsnyter om dagen. Skjemmer meg bort til stadighet. Er jeg på butikken, slenger jeg ofte et blad eller en sjokolade oppi handlekurven. Kjøper litt blomster her og der for å pynte opp i leiligheten, og handler bare klær som jeg føler med 110% komfortabel med.. Det er så godt å være venn med seg selv og være venn med livet!! Herlig å leve synes jeg! Og så godt når en har gode mennesker rundt seg.. Følte meg litt ensom her om dagen, og følte at jeg var alene i hele verden. Men fant ut at om jeg teller alle vennene mine, både de jeg har mye kontakt med og litt mindre kontakt med så får jeg ikke plass på 4 hender en gang. Det gjorde godt å tenke på. Godt å tenke på at det finnes mennesker i denne verden som er glad i meg, og som jeg er glad i! Det gjør godt å elske andre mennesker! Kan ikke tenke meg noe mer givende enn å gi oppmuntringer til andre mennesker, det være seg venner eller en fremmed på bussen. Bare det å dele ut smil i øst og vest uten å forvente noe igjen for det! Det er min nye hobby! Så livet er bra. Savner fortsatt en mann i livet mitt, men det får vel komme når tiden er moden... Adios! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 16. oktober 2004 #415 Del Skrevet 16. oktober 2004 Godt å lese at du har det bra kjære deg... Klemmer på en lørdagskveld!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter #416 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg er ikke fornøyd i dag.. Æsj. Noen ganger slår bare livet tverke på seg, og der er jeg i dag. Lei av alt og alle.. Men kanskje mest lei av megselv.. Akkurat for i dag skulle jeg ønske jeg kunne bytte ut megselv med noen andre. Er så ufattelig masse lei av å være singel. Har så lyst til å slå meg til ro. Har så lyst til å dele min kærlighet med noen. Den dør ut når den ikke blir delt. Men hvor i all verden finner jeg han? Jeg synes jeg leter i blinde.. Og hvorfor må det regne på når jeg først har en tverkedag? Men men, det blir vel bedre igjen snart får jeg håpe! Men for i dag furter jeg videre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 18. oktober 2004 #417 Del Skrevet 18. oktober 2004 :trøste: Jeg håper du føler deg litt bedre, det er kjedelig med sånne dager.. Ønsker deg en fin uke Du er herlig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 18. oktober 2004 #418 Del Skrevet 18. oktober 2004 Det snur nok snart, du som er så utrolig flink til å tenke positivt. Vi har alle våre stunder. Kanskje det kan være like greit, til en viss grense? Vi vokser vel på dårlige dager, eller? Uansett.. Håper det snur fort! Vil du skal ha det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #419 Del Skrevet 19. oktober 2004 Takk Meteora og Fisken, dere er så gode mot meg. Etter en blåmandag kommer en ganske så fargeløs tirsdag. Lurer på hvor min evne til å tenke positivt forsvant? Hmm, jeg håper jeg finner den igjen. Er bare inni en periode med bekymring. Kommer jeg til å få jobb? Kommer jeg til å finne meg en mann? Hva med vennene mine når vi er ferdig med studiet, forsvinner de ut av min lokale verden? Hva om, hvis om, hva da, hvordan osv....? Sier bare blæh i dag også.. Satser på en fargerik onsdag. Ny dag i morgen, nye muligheter! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 19. oktober 2004 #420 Del Skrevet 19. oktober 2004 En eller annen jobb vil du finne deg, det vet jeg Og angående vennene dine; hvis de forsvinner ut av ditt liv, er de ikke venner av den ekte typen. En ekte vennskap brytes aldri selv om nye ting i livet skjer Og prinsen? Han kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå