-Fisken- Skrevet 22. november 2004 #441 Del Skrevet 22. november 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 22. november 2004 #442 Del Skrevet 22. november 2004 savner deg jeg lilja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 24. november 2004 #443 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg og :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 25. november 2004 #444 Del Skrevet 25. november 2004 Bare titter innom for å ønske deg en super helg! fra baby-E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. november 2004 #445 Del Skrevet 26. november 2004 Nå har det gått en stund siden du var innom her sist men jeg håper alt er bra med deg! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 30. november 2004 #446 Del Skrevet 30. november 2004 Hei du Er bare innom med en liten hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. desember 2004 #447 Del Skrevet 1. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #448 Del Skrevet 7. desember 2004 Gjett hvem som er delvis tilbake?! Livet går sin vante gang i min verden. Jeg fryder meg litt over hvor deilig jeg synes det er med høst/vinter. Ikke er det trist at det at det regner eller at det er mørkt. Jeg er rett og slett bare glad... Er nesten på kanten til å kalle megselv lykkelig, men det ville være å ta litt godt i. Men jeg er nesten lykkelig :-) Det er noen brikker jeg skulle ønske jeg hadde på plass først, men egentlig har jeg det utrolig bra! Er ferdig med alle julegavene utenom en gave til mamma! De fleste julekortene er skrevet. Leiligheten er vasket ned... Og alt har en årsak - jeg har snart eksamen.. Da får jeg ånden over meg til å gjøre alt mulig annet. Utrolig greit å få gjort ting, men litt leit å ikke gjøre det jeg burde gjøre - nemlig lese fra morgen til kveld! Gleder meg så til jul i år. Skal bli så deilig å komme hjem til barndomshjemmet mitt og være litt sammen med familien! Har blitt altfor lite denne høsten. Og så håper jeg på at gamle venner kommer til byen i julen, slik at kanskje vi kan komme sammen og oppdatere oss på hverandres liv. Men mest av alt skal det bli deilig å bare legge bort hverdagslivet for noen dager og bare være tilstede i høytiden.. Er betatt igjen. Kjenner han ikke så godt enda, så jeg vet ikke hvor dette kan ende. Men håper på å finne en inngangsportal til å bli bedre kjent med han, og hvem vet Får vel sette kursen mot drømmeland. Vekkerklokka kaller på meg tidlig i morgen. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 8. desember 2004 #449 Del Skrevet 8. desember 2004 hei lilja! Så godt å ha deg tilbake! Skriver en lengre hilsen litt seinere...nå må jeg på jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 8. desember 2004 #450 Del Skrevet 8. desember 2004 Tittei Så koselig at du er tilbake.. takk for koselig hilsen i boka mi.. Her er det en :dagensrose: til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. desember 2004 #451 Del Skrevet 9. desember 2004 Herlig å ha deg tilbake! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 9. desember 2004 #452 Del Skrevet 9. desember 2004 Godt å lese Liljas ord igjen Å spesielt herlig er det å vite at du har det så bra !!! Takk for hyggelige ord i boken min - som alltid !!!! Psst...Håper Amors piler har truffet blink... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 9. desember 2004 #453 Del Skrevet 9. desember 2004 Hei Takk for hilsen. Jeg er glad for at du har det bra nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 14. desember 2004 #454 Del Skrevet 14. desember 2004 heisann verdens beste lilje! bare titter inn med en og ønsker om en super tirsdagskveld! Håper alt står bra til med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #455 Del Skrevet 14. desember 2004 Bare en liten pause i eksamenslesingen. Takk for koselige hilsener! Her går livet sin vante gang. Jeg leser, leser og leser. Ellers var jeg ute og gikk en liten tur for å lufte hodet tidligere i dag, men det måtte jeg bare gi opp! Det blåser jo så sinnsykt i dag! Men litt koselig også da, når man kan sitte inne i lyset av stearinlys og høre vinden ule... Nei, jeg får lese igjen! God tirsdagskveld til dere som er innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 14. desember 2004 #456 Del Skrevet 14. desember 2004 Man trenger noen pauser innimellom når man leser til eksamen. Har du mange? Lykke til i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 17. desember 2004 #457 Del Skrevet 17. desember 2004 heisann lilja Hvordan har det gått med eksamen? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 19. desember 2004 #458 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. desember 2004 #459 Del Skrevet 19. desember 2004 Hei du Er eksamensstrida over, eller har du litt igjen? Ønsker deg en god søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 19. desember 2004 #460 Del Skrevet 19. desember 2004 Hvordan har det gått med eksamen, ferdig nå? Vil ønske deg.. God Jul, du må kose deg masse, og nyte tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå