Gå til innhold

Langs veien....

Fredslilja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjett hvem som er delvis tilbake?!

Livet går sin vante gang i min verden.

Jeg fryder meg litt over hvor deilig jeg synes det er med høst/vinter. Ikke er det trist at det at det regner eller at det er mørkt. Jeg er rett og slett bare glad... Er nesten på kanten til å kalle megselv lykkelig, men det ville være å ta litt godt i. Men jeg er nesten lykkelig :-) Det er noen brikker jeg skulle ønske jeg hadde på plass først, men egentlig har jeg det utrolig bra!

Er ferdig med alle julegavene utenom en gave til mamma! De fleste julekortene er skrevet. Leiligheten er vasket ned... Og alt har en årsak - jeg har snart eksamen.. Da får jeg ånden over meg til å gjøre alt mulig annet. Utrolig greit å få gjort ting, men litt leit å ikke gjøre det jeg burde gjøre - nemlig lese fra morgen til kveld!

Gleder meg så til jul i år. Skal bli så deilig å komme hjem til barndomshjemmet mitt og være litt sammen med familien! Har blitt altfor lite denne høsten. Og så håper jeg på at gamle venner kommer til byen i julen, slik at kanskje vi kan komme sammen og oppdatere oss på hverandres liv. Men mest av alt skal det bli deilig å bare legge bort hverdagslivet for noen dager og bare være tilstede i høytiden..

Er betatt igjen. Kjenner han ikke så godt enda, så jeg vet ikke hvor dette kan ende. Men håper på å finne en inngangsportal til å bli bedre kjent med han, og hvem vet :wink:

Får vel sette kursen mot drømmeland. Vekkerklokka kaller på meg tidlig i morgen. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lese Liljas ord igjen :hjerte::klem:

Å spesielt herlig er det å vite at du har det så bra !!!

Takk for hyggelige ord i boken min

- som alltid !!!!

Psst...Håper Amors piler har truffet blink...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare en liten pause i eksamenslesingen.

Takk for koselige hilsener!

Her går livet sin vante gang. Jeg leser, leser og leser.

Ellers var jeg ute og gikk en liten tur for å lufte hodet tidligere i dag, men det måtte jeg bare gi opp! Det blåser jo så sinnsykt i dag! Men litt koselig også da, når man kan sitte inne i lyset av stearinlys og høre vinden ule...

Nei, jeg får lese igjen!

God tirsdagskveld til dere som er innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...