Gjest baby-E Skrevet 21. september 2004 #381 Del Skrevet 21. september 2004 heisann, verdens beste lilje! Er bare på tittetur jeg.. Så godt å høre at alt er bra med deg! Det varmer en baby`s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 21. september 2004 #382 Del Skrevet 21. september 2004 Ønsker deg en fortsatt fin uke :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 22. september 2004 #383 Del Skrevet 22. september 2004 Glad i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 22. september 2004 #384 Del Skrevet 22. september 2004 Glad i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 23. september 2004 #385 Del Skrevet 23. september 2004 God morgen, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 24. september 2004 #386 Del Skrevet 24. september 2004 lilja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 24. september 2004 Forfatter #387 Del Skrevet 24. september 2004 Livet mitt er en eneste stor opptur om dagen. Kan ikke huske sist jeg hadde det så bra. Lurer på om jeg noen gang har hatt det så bra. Ikke noe spesielt som har skjedd, og jeg rusler fortsatt på livsveien uten den store kjærligheten, men jeg har det bra. Jeg har fått slikt et positivt syn på livet mitt og på omgivelsene.. Og jeg har så mange spennende mennesker rundt meg som jeg er fantastisk glad i. Om en time reiser jeg på hyttetur med familien, og det skal bli utrolig hyggelig. Lenge siden jeg har tilbrakt en hel helg sammen med dem, så det skal bli godt å få tatt litt igjen - samt bare slappe av i hyggelig selskap! Nå går praksis mot slutten, og da er det tilbake på skolebenken! Gleder meg til teori igjen jeg :-) Men nå går det fort mot slutten. Ikke lenge til jeg er ferdig utdannet sykepleier. Lurer på hvor jeg skal gjøre av meg da.. Hmm.. Men den tid, den sorg. Nå skal jeg bare ha helg og nyte livet! Surfe på gleden! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 25. september 2004 #388 Del Skrevet 25. september 2004 Hei lilja! Så godt å høre at du har det så bra om dagen! Håper du koser deg masse på hyttetur! Skal jobbe i dag og i morgen jeg... Vi "snakkes" min kjære lilje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 25. september 2004 #389 Del Skrevet 25. september 2004 Å så bra! Ble kjempeglad av å lese innlegget ditt. Nå ble jeg i bedre humør! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 26. september 2004 #390 Del Skrevet 26. september 2004 Håper du har hatt en super helg Lilja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 26. september 2004 #391 Del Skrevet 26. september 2004 Håper du har hatt en super helg Lilja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 28. september 2004 #392 Del Skrevet 28. september 2004 hvordan har du det lilja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 28. september 2004 #393 Del Skrevet 28. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 28. september 2004 #394 Del Skrevet 28. september 2004 hei hei lilja! Hvor er du? Jeg fikk svar på klagen min i dag jeg...desverre gikk det ikke slik jeg ville Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 28. september 2004 #395 Del Skrevet 28. september 2004 :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 29. september 2004 #396 Del Skrevet 29. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 29. september 2004 #397 Del Skrevet 29. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 29. september 2004 Forfatter #398 Del Skrevet 29. september 2004 I dag morges forstod jeg plutselig at jeg er over ex'en. Jeg har ikke lenger lyst til å ta kontakt med han, sende han meldinger eller møte han. Det var jo meg som gjorde det slutt, men allikevel var jeg veldig itvil etterpå, og har hele tiden hatt en liten lengsel etter han. Men nå er det over. Jeg har ikke lyst til å ha noe mer med han å gjøre! Det kjennes godt! Så nå håper jeg at jeg kanskje kan støte på prinsen langs min vei. Har mye å gjøre om dagen. Liker å være travelt opptatt, men akkurat nå går det så fort i svingene at jeg knapt rekker å vaske klær og få gjort slike nødvendige ting. Men det kjennes godt å ha mange gjøremål og mange avtaler. Er så glad i menneskene rundt meg! De er så spennende og har så mye godt å komme med til verden! Men nå må jeg komme meg avgårde på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~*Tomine*~ Skrevet 29. september 2004 #399 Del Skrevet 29. september 2004 Håper du har en fin dag,Lilja Er lei for at jeg ikke har fulgt med så mye her,men med lange dager på sykehuset så er det ikke mye tid på nett Men nå,nå skal jeg oppdatere meg på hva som har skjedd her Mange klemmer fra Tomine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 30. september 2004 #400 Del Skrevet 30. september 2004 Hei lilja! Så godt at du endelig er over han! Kan tenke meg det er befriende. Nå er det bare å vente på at prinsen skal komme ridende på sin hvite hest Er du ferdig i praksis nå eller? Vi får nøklene til leiligheten på onsdag! :o Hjelp!! Jeg må vel snart begynne å pakke...men jeg skal jobbe hver dag frem til onsdag... Heldigvis skal vi ikke levere nølkene til denne leiligheten før 30. oktober! Det er deilig. Så lovte mamma meg at hun skulle komme inn og hjelpe oss å vake den ned Ha en fin dag, du vakre lilje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå