Gjest Rastl0s Skrevet 15. januar 2012 #41 Del Skrevet 15. januar 2012 Hater slike tråder Føler en trang til å se meg rundt... Ja jeg tror på ånder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 15. januar 2012 #42 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg er AB #23. Min klarsynte venninne tok ikke ei krone for å hjelpe meg. Jeg visste ikke engang at det var derfor hun kom på besøk. Lurer på hva det "svinet" av en venninne "fikk ut av" å betale tusenvis av kroner i flybillett for å komme til meg, og bruke en hel helg for å "spille skuespill" for meg og manipulere meg med psykologisk spill. Så fordi det finnes noen få svindlere innen et felt så skal man ikke tro på noe? Veldig bra argument, MorAase! Å, gode referanser er alltid greit å ha. Samt at noen er bare desperate etter å være spesielle. Uansett, det er fjas og fanteri alt sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 15. januar 2012 #43 Del Skrevet 15. januar 2012 Det er fordi du manipuleres til å komme med opplysninger som vedkommende så benytter til svindle deg. Sjekk opp Derren Brown. Han forteller alt om hvordan slik svindel utføres. Det handler kun om psykologi. Psykologi det finnes gode vitenskapelige studier for. Gidder du lenke til en god en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #44 Del Skrevet 15. januar 2012 Nei, de døde er ikke blant oss. De døde er døde. Hvis de var blant oss, ville de jo ikke ha vært døde til å begynne med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 15. januar 2012 #45 Del Skrevet 15. januar 2012 Gidder du lenke til en god en? Har ikke sett denne men stoler nok på Derren til at den er bra: http://www.youtube.com/watch?v=J3TOxgMC-Cw 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #46 Del Skrevet 15. januar 2012 Fordi jeg er lei av at godtroende og desperate mennesker svindles av kyniske svin som Lisa Williams & Co. Det hadde også vært fint om folk sluttet med overtro og tok ansvar for livene sine. Forøvrig så er svindelmetodene som brukes ikke annet en velkjente psykologiske rutiner for manipulasjon av mennesker. Mitt spørsmål til deg er om du noen gang har snakket med klarsynte personer? Eller uttaler du deg om ting du overhodet ikke har greie på? Hvis svaret på spørsmålet mitt er nei, er det like dustete som å si at du ikke liker paprika selv om du aldri har smakt paprika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 15. januar 2012 #47 Del Skrevet 15. januar 2012 Mitt spørsmål til deg er om du noen gang har snakket med klarsynte personer? Eller uttaler du deg om ting du overhodet ikke har greie på? Hvis svaret på spørsmålet mitt er nei, er det like dustete som å si at du ikke liker paprika selv om du aldri har smakt paprika. Ja jøss. En har møtt flere av disse fjolsene. Så ja, en har sett disse svindlerene i operasjon. Sjekk lenken til Derren Brown over her. Se Alt du kommer over av Derren Brown. Se hvordan disse svindlerene oppererer. Det handler om svindel, manipulasjon og psykologi. Alt kombinert med mennesker uten kritiske tanker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 15. januar 2012 #48 Del Skrevet 15. januar 2012 Ja jøss. En har møtt flere av disse fjolsene. Så ja, en har sett disse svindlerene i operasjon. Sjekk lenken til Derren Brown over her. Se Alt du kommer over av Derren Brown. Se hvordan disse svindlerene oppererer. Det handler om svindel, manipulasjon og psykologi. Alt kombinert med mennesker uten kritiske tanker. Og være kritisk er bra men det skader deg ikke og være åpen for ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 15. januar 2012 #49 Del Skrevet 15. januar 2012 Gidder du lenke til en god en? Værsogod - og se gjerne part 1, 2, 3 og 4 også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #50 Del Skrevet 15. januar 2012 Å, gode referanser er alltid greit å ha. Samt at noen er bare desperate etter å være spesielle. Uansett, det er fjas og fanteri alt sammen. Deg om det! Jeg bare ler, for jeg vet bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #51 Del Skrevet 15. januar 2012 Synes vi skal huske på hvilken forumdel vi er i! Ta litt hensyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 15. januar 2012 #52 Del Skrevet 15. januar 2012 Og være kritisk er bra men det skader deg ikke og være åpen for ting Jeg er åpen for det meste, menjeg vil gjerne ha noe vitenskapelig i bunn. Når samtlige av disse "klarsynte" aldri leverer i et vitenskapelig repeterbart eksperiement så sier det meg én ting, svindel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 15. januar 2012 #53 Del Skrevet 15. januar 2012 Deg om det! Jeg bare ler, for jeg vet bedre. Kan du vise til at dette fungerer i et vitenskapelig rpeterbart oppsett? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 15. januar 2012 #54 Del Skrevet 15. januar 2012 Synes vi skal huske på hvilken forumdel vi er i! Ta litt hensyn. Nettopp! Derfor er jeg klokkelklar på å kalle disse svindlerene ved sitt rette navn. Å utnytte sørgende mennesker på dette viset er så nedrig at jeg knapt mangler ord for å beskrive det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 15. januar 2012 #55 Del Skrevet 15. januar 2012 Nettopp! Derfor er jeg klokkelklar på å kalle disse svindlerene ved sitt rette navn. Å utnytte sørgende mennesker på dette viset er så nedrig at jeg knapt mangler ord for å beskrive det. endelig noe fornuftig fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #56 Del Skrevet 15. januar 2012 Hei..Jeg har sett min bestemor i drømme, og ser forskjellige folk ved sengen min når jeg er ute å reiser.. Jeg har drømt om en dame som ga meg en beskjed, og så var min veninne der i drømmen,lengre borte fra oss.Min veninne hørte ikke beskjeden, men jeg fikk intrykk av at hun skulle vite..Jeg fortalte det til min veninne, og hun ble veldig takknemlig for beskjeden. Var dette svindel også? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 15. januar 2012 #57 Del Skrevet 15. januar 2012 Nettopp! Derfor er jeg klokkelklar på å kalle disse svindlerene ved sitt rette navn. Å utnytte sørgende mennesker på dette viset er så nedrig at jeg knapt mangler ord for å beskrive det. Jeg tror ikke på noe av det alternative. Som deg mener jeg at mye av det er ren svindel. Men jeg tror også at en del av de som driver med dette genuint tror på det selv og ikke skjønner selv at de svindler noen. Det er imidlertid ikke disse som driver store TV-sendte show og turneer. De vet at det de holder på med er fusk og de har vel vært avslørt alle som en etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #58 Del Skrevet 15. januar 2012 Å, gode referanser er alltid greit å ha. Samt at noen er bare desperate etter å være spesielle. Uansett, det er fjas og fanteri alt sammen. Hvordan kan lisa williams fortelle et vilt fremmed menneske at broren druknet. Bare plukke ut et navn i salen og fortelle det til henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #59 Del Skrevet 15. januar 2012 Svindler prester også da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #60 Del Skrevet 15. januar 2012 Kjenner du noen kristne mor åse? Hva med dine foreldre,dine besteforeldre? Tanter? Har DU noen bekjente som er svindlere fordi de har en annen tro enn deg? Jeg mener at vi alle har rett på å velge hva vi ønsker å tro, uten å bli kalt for svindlere og sjarlataner. Jeg velger å tro på det som jeg føler og kjenner og ser, og jeg er ikke ute etter å svindle noen bare fordi jeg tror på en høyere bevissthet. Å tro på ånder og engler er ikke mye annerledes enn å tro på en Gud. Hvorfor skal det dømmes opp og ned? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå