Gjest badeand1 Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Når dere har den pillefrie uka på p-piller og får blødning, blør dere mye eller lite da? Jeg blør aldri om natta og jeg "blør ikke ut" en first price tampong. Er det normalt?
Gjest Blubberella Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Alt er vel normalt. Noen blør mindre, noen blør mer og noen blør like mye som før på p-piller. Det varierer veldig på lik linje med bivirkninger. Når jeg gikk på p-piller blødde jeg like mye og lenge som før jeg begynte på p-piller. Nå går jeg på minipiller og blør nesten aldri, og når jeg får mensen (en gang hver fjerde måned ca) er det maks to dager med småblødninger. Venninna mi gikk forøvrig på samme p-pille som meg og blødde mindre enn før. Det er veldig individuelt hvordan man reagerer på p-piller og hvordan blødningemønsteret blir.
Gjest badeand1 Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Har gått på samme merke i ca to år nå, men det er først nå jeg begynner å merke at jeg blør mindre. Kan hende jeg alltid har blødd lite, men.
Gjest Blubberella Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 (endret) Blødningene kan endre etter flere år på p-pillene også, så det kan godt være normalt. Jeg vil tror det er mer grunn til bekymring om du plutselig skulle få veldig store blødninger. Edit: datt et ord ut der. Endret 8. januar 2012 av Ylvina
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå