AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Noen erfaringer? Får man dealene virkelig så billig som det står, eller er det noen haker i liten skrift jeg ikke ser? Og hvordan gjennomføres de egentlig? Kjøper man dealen over nett også får man et slags gavekort å bruke på den plassen man har deal eller? Så feks nå at det var tilbud på hårklipp til 250kr, og det var jo veldig billig. Så lurer på om det er lureri eller er det realistisk?
LilleBille Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Jeg har stort sett bare gode erfaringer. Har kjøpt hårklipp, fotobøker, restaurantbesøk, behandlinger og annet. Stort sett får du tilsendt en kupong (evt. finner du den på din side) dagen etter kjøpet - og så bruker du kupongkoden når du bestiller på nett - evt. printer ut kupongen og tar den med på restauranten. De dealene jeg har kjøpt har det hvertfall ikke vært noe lureri med.
Rararara Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Det er realistiske tilbud, men du må lese alt med liten skrift. Jeg kjøpte et gavekort på 1000 kr for 300 kr, men det jeg ikke fikk med meg var at det ikke kunne brukes på salgsvarer (og gavekortet var tidsbegrenset til en tid de hadde mye salg) og det kunne bare brukes på sko eller solbriller. Alt dette kunne jeg jo ha lest meg til hadde jeg tatt meg tid til å lese kjøpsbetingelsene..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå