AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 Kanksje litt teit spørsmål, men sånn utenom det helt åpenbare stedet mellom beina, hvor er menns erogene soner? For kvinner er det jo slikt som nakke, skuldre, lår, bryst, osv.. Har menn noe tilsvarende i det hele tatt?
Gjest bazibaz Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Vel, ja. Men akkurat som for kvinner, så er det individuelt hvor de erogene sonene er. 1
Gjest Marregutt Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Kanksje litt teit spørsmål, men sånn utenom det helt åpenbare stedet mellom beina, hvor er menns erogene soner? For kvinner er det jo slikt som nakke, skuldre, lår, bryst, osv.. Har menn noe tilsvarende i det hele tatt? Ja, ryggen, bakpå leggene og hals/nakke og hodebunn. I mitt tilfelle. Har sikkert fler, men komer ikke på fler nå
Gjest Survival Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 G-punkt i rumpa ... Noen menn liker å bli litt småbitt i øreflippen. Det er jo litt forskjellig fra mann til mann hva som er erogen sone, vil jeg tro, sånn som med oss kvinner. Forresten er det ganske viktig at man berører hele kroppen. Ikke bare penis feks.
Mr.Omg Skrevet 8. januar 2012 #5 Skrevet 8. januar 2012 (endret) Ja, ryggen, bakpå leggene og hals/nakke og hodebunn. I mitt tilfelle. Har sikkert fler, men komer ikke på fler nå Samma her. Pluss rumpa, magen, brystkassa, ørene, nesa... ja, egentlig hele kroppen med den rette dama Edit: skrivefeil. Endret 8. januar 2012 av Mr.Omg
Gjest Marregutt Skrevet 8. januar 2012 #6 Skrevet 8. januar 2012 Samma her. Pluss rumpa, magen, brystkassa, ørene, nesa... ja, egentlig hele kroppen med den rette dama Edit: skrivefeil. Ja, egentlig jeg og. Therese Johaug f.eks hadde gjort det 1
Gjest Katten. Skrevet 8. januar 2012 #7 Skrevet 8. januar 2012 De samme erogene sonene som er på kvinner, gjelder for mannen. Med rett berøring og rett humør, kan enhver centimeter på kroppen være en erogen sone.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #8 Skrevet 8. januar 2012 Ja, egentlig jeg og. Therese Johaug f.eks hadde gjort det Hva er greia med deg og Therese Johaug? Du virker jo helt besatt. Creepy!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå