Gå til innhold

idrettsgalla!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

var det bare meg som syns at marit bjørgen godt kunne valgt en kjole med HEL arm? fyyyy f..!!!

og han som vant ildsjelsprisen, var ikke han litt blærete? "jo jeg har nå også vunnet kongens medalje ...bla bla bla". dust!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

var det bare meg som syns at marit bjørgen godt kunne valgt en kjole med HEL arm? fyyyy f..!!!

og han som vant ildsjelsprisen, var ikke han litt blærete? "jo jeg har nå også vunnet kongens medalje ...bla bla bla". dust!

ja!

eller, jeg kan jo ikke tale for alle og en hver mann, men jeg synes nå dama skal ha sin fulle rett til å gå med de kjolene hun vil!

ingen tvil om at dama har mandige armer (/armmusklatur), men jeg synes hun er en vakker kvinne!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Tarjei Bø eller Petter Northug skulle fått en pris!

hvorfor det?? ski er jo MYE mindre sport enn svømming!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er klar over det. Men jeg personlig syns at Tarjei Bø eller Petter Northug fortjente en pris for det de har utført vinteren 2011. Det Alexander presterte var helt utrolig, og all ære til han for alt det han har arbeidet han har lagt ned for å vinne de to medaljene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

alle profilerte idretsutøvere har jo gjort imponerende prestasjoner, så alle fortjener vel egentlig hver sin pris og medalje og massevis av heder og ære.. så jeg tror man må se på litt andre spesifike ting enn kun prestasjonene for å kunne klare å utnevne kun Èn utøver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men er det bare jeg som syns at han som vandt ildsjelens pris var litt usmakelig da han måtte si at han hadde vunnet kongens fortjenestemedalje?

ts

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er det bare jeg som syns at han som vandt ildsjelens pris var litt usmakelig da han måtte si at han hadde vunnet kongens fortjenestemedalje?

ts

Nei. Han ville vel skryte mens han hadde sjansen til å gjøre det foran så mange mennesker. Syns at han klarte å drite ut kona si bra også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er det bare jeg som syns at han som vandt ildsjelens pris var litt usmakelig da han måtte si at han hadde vunnet kongens fortjenestemedalje?

ts

For meg så virket det som mannen hadde tatt et glass eller to for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rastl0s

For meg virker det som om han "spøket" litt. Det lages tråder om alle mulige bagateller her på forumet, huff. Noe som kan være en spøk kan føre til dårlig rykte liksom. Tullete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er det bare jeg som syns at han som vandt ildsjelens pris var litt usmakelig da han måtte si at han hadde vunnet kongens fortjenestemedalje?

ts

Er helt enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"kona angrer på at hun giftet seg med meg. høhøhø"

"de to klemmene gikk rett i sikringsskapet for å si det sånn. høhøhø"

"jeg har jo ikke vunnet så rent lite før heller da. kongens fortjenestemedalje i gull"

og på vei opp, om å digge.

uansett om han har tatt noen glass for mye eller ikke, han virket som en kjip fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Khaleesi

Jeg synes Bjørgen skal få vise de flotte armene sine og være stolte over de! Therese Johaug kunne derimot valgt noe annet enn gull. Synes hun alltid er ikledd gullkjoler.

Angående han ildsjelsfyren så reagerte jeg også på uttalelsen om Kongens gullmedalje. Men når jeg tenkte litt etter så er det jo egentlig ikke noe galt i å si det. Han har gjort mye godt arbeid, så han har jo grunn til å skryte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han kjæresten til Bjørgen må være bra sjalu på de overarmene hennes altså:P

Om jeg hadde vært mann tror jeg nok jeg hadde blitt litt skremt av ei sånn dame med DE musklene!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Jeg synes det var utrolig kjekt at Dale Oen fikk utmerkelsen. Det å vinne et VM i svømming er SINNSYKT stort, kanskje bare overgått av sprint i friidrett, og det ble jo svært lite oppmerksomhet rundt seieren hans siden han vant VM 25. juli, da hele Norge hadde fokus på noe helt annet. Vel fortjent synes jeg!

... forøvrig synes jeg det er litt urettferdig å arrestere folk alt for mye for ting man sier i kampens hete på et slikt podie, spesielt folk som gjerne ikke har hatt så veldig mye eksponering i media tidligere. Konklusjonen får bli: "skal jeg noensinne på TV, skal jeg aldri, ALDRI, prøve å være morsom" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om kjolevalget til skijentene kan diskuteres må jeg si at kjolen til Haddy var sensuell. Hun må være den vakreste programlederen nrk har og de smilehullene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om kjolevalget til skijentene kan diskuteres må jeg si at kjolen til Haddy var sensuell. Hun må være den vakreste programlederen nrk har og de smilehullene....

begge programlederne var nydelige syns jeg! men apropo kjoler... camilla herrem sin kjole passet nå ihvetfall ikke henne,hi hi! Hun så rett og slett veldig ufin ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og han som vant ildsjelsprisen, var ikke han litt blærete? "jo jeg har nå også vunnet kongens medalje ...bla bla bla". dust!

Joar Hagen er Joar Hagen og kan kanskje virke frempå og blærete på sitt vis, men han er en herlig fyr med et stort hjerte og virkelig engasjement.

Klart han er stolt av å ha fått kongens fortjenestemedalje, men han sa jo sjøl at dette her hand enda høyere fordi det er en ære gitt ham av mennesker rundt. Og du kan kanskje tenke deg selv at det er ganske mange som har stemt på ham og setter enormt pris på ham, ettersom han vant prisen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Khaleesi

begge programlederne var nydelige syns jeg! men apropo kjoler... camilla herrem sin kjole passet nå ihvetfall ikke henne,hi hi! Hun så rett og slett veldig ufin ut!

Enig! Fikk litt hakeslepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Han ville vel skryte mens han hadde sjansen til å gjøre det foran så mange mennesker. Syns at han klarte å drite ut kona si bra også.

Hvaa....??? Han var jo bare morsom.

KG fornekter seg ikke i allefall....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...